|

بیوگرافی مهراد جم و دنیاجهانبخت/ عکس و فیلم بدون سانسور

مهراد جم استوری هایی به اشتراک گذاشت و از نارحت بودن از دست دوستانش که او را بعد از مهاجرت کردن به ترکیه تنها گذاشتن گلایه کرد. مهراد جم…

لینک کوتاه کپی شد

مهراد جم متولد (۱۳۷۶ مرداد ۱۴ - آبادان ) است. نام مهراد جم از محسن سعیدی کیا به مهراد جم تغییر کرده است. مهراد جم درباره خواننده شدن خود در تلویزیون توضیحاتی داده است: من به مسعود جهانی پیام دادم و نمونه ای از کار هایم را برایش فرستادم او بعد از 14 دقیقه پیام من را مشاهده کرد و از من دعوت کرد که به تهران بیایم و اسم اصلی من محسن سعیدی کیا بود که به مهراد جم تغییر دادم. مسعود جهانی من را مهراد جم کرد. خبر مهاجرت مهراد جم از ایران همه ی طرفدارانش را متعجب کرد، دیروز عکسی مربوط به رابطه ی پنهانی مهراد جم و دنیا جهانبخت منتشر شد و واکنش هایی عجیبی را به همراه دشت، مهمترین حاشیه مربوط به مسعود جهانی بود که خیلی در خواننده شدن مهراد جم زحمت کشید. مهراد جم استوری هایی به اشتراک گذاشت و از نارحت بودن از دست دوستانش که او را بعد از مهاجرت کردن به ترکیه تنها گذاشتن گلایه کرد. مهراد جم به تازگی مجوز گرفته بود و پیشترفت های فراوانی به همراه داشت .

خواننده پر استعداد ایرانی مهراد جم آهنگ های زیاد خوانده و معروف ترین آنها گزینه های زیر می باشد که مشاهده می کنید:

  • غمت نباشه
  • شمال
  • گل بی گلدون
  • نامرد بودی
  • شیک و پیک
  • به یاد قدیم

بیوگرافی مهراد جم و دنیاجهانبخت/ عکس و فیلم بدون سانسور

آغاز فعالیت هنری مهراد جم

در مورد اولین فعالیت هنری به صورت جدی مهراد جم باید به ترانه‌ سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام «جان جان» در بهمن سال ۹۷ اشاره کرد. سپس قطعه «شمال»که نخستین آهنگ مهراد جم به شمار می رود نیز در تاریخ ۹ اردیبهشت ۹۸ منتشر شد و قطعه بعدی این خواننده جوان هم به نام «غمت نباشه»، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت منتشر شد، یعنی ۲۱ روز بعد از انتشار نخستین تک آهنگ او!به این ترتیب او در فاصله زمانی کمتر از یک ماه و با داشتن فقط دو آهنگ توانست معروف شود .

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها