|

دنیا جهانبخت و مهراد جم؛ دنیا بعد از تتلو و ساسی به سراغ خواننده دیگری رفت

دنیا جهانبخت با مهراد جم وارد رابطه شد. دنیا جهانبخت پیش از این با امیر تتلو و ساسی هم رابطه داشت که بعد از مدتی با اختلاف از آن ها جدا شد.

لینک کوتاه کپی شد

دنیا جهانبخت چهره مشهور اینستاگرامی بعد از رابطه با امیر تتلو و ساسی مانکن با مهراد جم خواننده جوان وارد رابطه شد. مهراد جم یکی از خوانندگان پاپ کشور که با آهنگ شمال به شهرت رسید، در جدیدترین عکس منتشر شده از او دنیا دیده می شود و در عکس مشخصه که این دو شخص با هم وارد رابطه عاشقانه شدند

طبق اخبار رسیده دنیا جهانبخت دختر پر حاشیه اینستاگرامی با مهراد جم خواننده تازه کار پاپ وارد رابطه دوستی شده است. عکس دو تایی مهراد جم با دنیا جهانبخت در گذشته نیز منتشر شده بود اما فقط در حد شایعه باقی مانده بود اما این بار مهراد جم با انتشار استوری در اینستاگرام خود که در حال خواندن آهنگی از رضا پیشرو خواننده رپ است شایعه دوستی و رابطه اش با دنیا جهانبخت را به حقیقت بیشتر نزدیک کرد.

در این استوری که عکس آن را در زیر می بینید دست دختری با لاک قرمز بر شانه ی مهراد جم مشخص است.

استوری مهراد جم به همراه دنیا جهانبخت

واکنش عجیب مهراد جم به رابطه با دنیا جهانبخت

مهراد جم بعد از انتشار عکس و خبر دوستی وی با دنیا جهانبخت تمامی تصاویر و آهنگ های خودش را از کانال تلگرامی اش پاک کرد و با حذف عکس پروفایلش، اسم کانالش را به "بی هویت" تغییر داد!

واکنش دنیا جهانبخت به خبر رابطه با مهراد جم

دنیا جهانبخت نیز با انتشار عکسی که در آن پسری را در آغوش گرفته نیز به شایعه ها در رابطه با دوستی اش با مهراد جم را دامن زده است. عکس زیر از استوری دنیا جهانبخت در اینستاگرام او گرفته شده و کاملا مشخص است که پسری که در آغوش دنیا جهانبخت است شکل و شمایل مهراد جم را دارد.

ماجرای دنیا جهانبخت و ساسی مانکن و امیر تتلو

دنیا جهانبخت با ابراز علاقه به ساسی مانکن و گریه کردن مقابل دوربین بسیار جنجالی شد. او مدام به ساسی مانکن ابراز علاقه می کرد ولی این عشق یک طرفه بود و ساسی اصلا حواب دنیا جهانبخت را نمی داد تا اینکه او کلیپی از خفه کردن خودش را منتشر کرد که ابعاد این ماجرا بزرگ تر شد وباعث شد که او بیشتر از قبل دیده شود. بعد از مدتی او با طلا گلزار مدلی که ساکن دبی است و گویا با ساسی مانکن رابطه دارد، وارد بحث شد و این ماجرا هم برای کاربران بسیار جالب بود.

دنیا جهانبخت سپس با امیر تتلو وارد رابطه شد اما با او هم به اختلاف خورد.

دنیا جهانبخت و مهراد جم؛ دنیا بعد از تتلو و ساسی به سراغ خواننده دیگری رفت

بیوگرافی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت ستاره اینستاگرام است که در کشور ترکیه زندگی می کند و برای امرار معاش یک صفحه در اینستاگرام دارد که بالای 6 میلیون فالوور دارد اینستاگرام دنیا جهانبخت روزانه تبلیغات زیادی می گیرد و پول هنگفتی نصیب این زن مدلینگ می شود.

جریان آغاز شهرت جنجالی وی از عشق به خواننده زیر زمینی شروع شد ؛ دنیا جهانبخت با انتشار عکس و فیلم از عشق آتشین خود به خواننده زیر زمینی ساسی مانکن رونمایی کرد . اما عشق دنیا جهانبخت یک طرفه بود و از سوی ساسی مانکن بی جواب ماند!!

بعد از کم محلی های پی در پی ساسی دنیا جهان بخت دست به اقدام خودکشی زد و تا جاییکه دنیا جهانبخت با انتشار کلیپی که داشت خودش را خفه میکرد این ماجرا را بزرگ‌تر کرد.

با پخش شدن عکس و کلیپ هاي‌ بیشتر صفحه اینستاگرام دنیا جهانبخت و انشتار کخودکشی وی و عشق وی به ساسی مانکن و …صفحه اینستاگرام وی را محلی برای حضور میلیون‌ها ایرانب جهت بحث و جدال و شوخی شد، این حضور میلیونی تابحال تعداد فالورهای وی را به بیش از 4 میلیون نفر رسانده است.

پیشنهاد می شود: ماجرای کتاب دنیا جهانبخت؛ کتاب دل نوشته های زن آبانی دنیا جهانبخت در مورد چیست؟

مهراد جم کیست؟

محسن سعیدی کیا با نام هنری مهراد جم متولد ۱۴ مرداد سال ۱۳۷۶ در شهر آبادان است. در حال حاضر مهراد جم ساکن تهران می باشد. اولین فعالیت هنری به صورت جدی مهراد جم ترانه‌ سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی به نام «جان جان» در بهمن سال ۹۷ است.

سپس مهراد جم در 9 اردیبهشت 1398 وقتی 22 ساله بود اولین قطعه خود بنام شمال را منتشر کرد و قطعه بعدی مهراد جم هم به نام «غمت نباشه»، در تاریخ ۳۰ اردیبهشت منتشر شد، یعنی ۲۱ روز بعد از انتشار نخستین تک آهنگش. به این ترتیب او در فاصله زمانی کمتر از یک ماه و با داشتن فقط دو آهنگ توانست در شبکه های اجتماعی معروف شود.

مهراد جم فعالیت بازیگری نیز داشت که در سال 1390 وقتی 14 ساله بود در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد در این مجموعه آواز خوانی او بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری دوست داشتند او در آینده وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شود.

مهراد جم اولین کنسرتش را در بهمن سال 98 در جزیره کیش برگزار کرد که با حواشی بسیار زیادی روبرو شد. او به دلیل حرکات عجیب و داد زدنهای بدون دلیل بسیار جلب توجه کرد و در کل می توان گفت که این کنسرت زیاد جالب نبود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی