|

همه گیری اهنگ تتلو خلسه مستر لوده و یک اصطلاح تازه

عبارت مستر لوده جایگزین بسیاری از عبارت هایی تحقیرآمیز شده است و استفاده از آن راحت تر است. مثلا به جای لش، کروکثیف و آویزون و... از عبارت…

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

از روز انتشار اهنگ تتلو و خلسه به نام «مستر لوده» بین کاربران مجازی و حتی در کوچه و خیابان استفاده از این اصطلاح زیاد شده است. عبارت مستر لوده در منتسبت های مختلف و برای افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و به نوعی به کل کل بین دوستان تبدیل شده است. یکی از طرفداران تتلو که این اهنگ را در ماشین گوش می کند به خبرنگار شایانیوز گفت: «عبارت مستر لوده جایگزین بسیاری از عبارت هایی تحقیرآمیز شده است و استفاده از آن راحت تر است. مثلا به جای لش، کروکثیف و آویزون و... از عبارت مستر لوده استفاده می کنیم. موبانه تر و با کلاس تر است.» بیشتر بخوانید:

(ویدئو) اهنگ مستر لوده تتلو و خلسه ؛ چه کسانی دیس شدند؟
مستر لوده کیست؟ اهنگ جدید تتلو و خلسه و سهراب
اهنگ مستر لوده تتلو با تم هندی و شوخی عجیب با حسین تهی
همه گیری اهنگ تتلو خلسه مستر لوده و یک اصطلاح تازه

دیس اهنگ تتلو خلسه مستر لوده مربوط به کیست؟

یکی از حواشی این اهنگ این بود که مستر لوده خطاب به کیست که قبلا در گزارشی به آن پرداختیم. اما نظرات کاربران شایانیوز در این باره جالب بود که در ادامه نظر یکی از مخاطبان به نام «جنوبی» انتخاب شد «جای فکر ندارد ، مطلب درست است ، من سه چهار بار که اهنگ گوش دادم از دیس پویان مطمئن شدم ،پویان واسه آزادی تتلو زحمت کشید ولی چی پشت پرده هست که دیس شده باید منتظر موند و دید…! به ساشا هم تیکه میندازه چون به تتلو پیشنهاد داده بود بیاد پیش خودش و کلی داف اونجا هست … پلاک فروهر اشاره به یاس نداره و منظور پویان بختیاریه هیچ کس تو اهنگ افعی به اندازه یک دهه خار و ذلیل شده و اینجا تتلو دیگه بهش اشاره نکرده و منتظر بک هست در کل فیت دادن با این دوتا دور از ذهن بود و جای تعجب»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی