|

صدای جیغ مادر رومینا اشرفی را در این فیلم بشنوید؛ همسایه ها ناگفته ها را فاش کردند!

مادر رومینا مدام با خود می گوید: ای کاش رومینا را در اتاق خواب تنها نمی گذاشتم چون پدر رومینا مردی عصبی و تندخو بود . تصویر رومینا و صدایش…

لینک کوتاه کپی شد

رومینا دختر 14 ساله تالشی که یکم خرداد ماه توسط پدرش وقتی در خواب بود با داس به قتل رسید و پدر رومینا سر دخترش را به خاطر فرار با پسری به نام بهمن خاوری از تن جدا کرد بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت در این میان هر چه بود درباره پدر و عموهای رومینا اشرفی و تصمیم به قتل رومینا در خبرها ذکر می شد در این ویدیوی که نشان می دهد آمبولانس جسد رومینا را برای خاکسپاری و دفن منتقل می کند صدای جیغ های مادر رومینا اشرفی شنیده می شود که از دیدن صحنه قتل دخترش شوکه اشت

دردی که در جان مادر رومینا تا ابد می ماند و جانسوز است

یکی از اهالی این منطقه درباره قتل رومینا اشرفی گفت: وقتی آمبولانس برای انتقال جسد رومینا وارد محله شد همسایه ها شوکه بودند که در خانه خانواده اشرفی چه اتفاقی رخ داده است کسی باور نمی کرد رومینا توسط پدرش به قتل رسیده است. زنان محله با شناختی که از مادر رومینا داشتند گفتند: مادر رومینا واقعا به دخترش وابسته بود چون رومینا دختر مهربانی بود و با وجود اینکه هنوز شوکه است و حال و روزش مساعد نیست مدام با خود می گوید اگر می دانستم همسرم رومینا را به قتل می رساند ثانیه ای او را تنها نمی گذاشتم.

مادر رومینا هنوز شوکه است و با خود ای کاش ای کاش می گوید…

مادر رومینا مدام با خود می گوید: ای کاش رومینا را در اتاق خواب تنها نمی گذاشتم چون پدر رومینا مردی عصبی و تندخو بود . تصویر رومینا و صدایش هنوز در خانه است کسی باور ندارد که رومینا توسط همسرم کشته شده است. رامین برادر رومینا که 6 سال سن دارد بی تاب خواهرش است کاش پایم می شکست برای شستن لباس ها به حمام نمی رفتم دخترم ناز خوابیده بود.

اهلی محله می گویند مادر رومینا در شوکی عمیق فرورفته که مدام با آرامبخش او را خواب می کنند و هر بار که به هوش می آید با جیغ و گریه از رومینا اشرفی یاد می کند و حادثه قتل جلوی چشمانش تداعی می شود.

یکی از همسایه ها گفت: ما هم باور نداریم رومینا کشته شده است دختری آرام بود می دانستیم پسری را که اختلاف مذهب دارند دوست دارد برای خانواده اش و فامیل اشرفی این یک دغدغه بود وقتی شنیدیم چه قتلی رخ داده است باور نمی کردیم همه داعداریم و بیشتر نگران مادرش هستیم خب پدرش با قانون سر و کار دارد اما مادر و برادر رومینا وضعیت بدتری دارند.

رومینا اشرفی خطاکار نبود، قصد ازدواج داشت

رومینا اشرفی دختر اهل تالش را پدرش به قتل رساند. پدر با داس سر از بدن فرزندش جدا کرد. جرم رومینا از نگاه پدر، فرار از خانه با پسر مورد علاقه اش بود. رومینای 14 ساله وقتی فرار کرده بود و بعد از دستگیری از سوی پلیس ، به ماموران گفت :" مرا به دست پدرم بدهید، من را خواهد کشت" کسی حرف های این دختر را باور نکرد. به پدرش سپرده شد. به خانه رفت . شب که خوابید ، پدر بر بالین دختر خوابش حاضر شد و با داس ، سر از تنش جدا کرد.

رومینا به قتل رسید اما فرار دختران و پسران عاشق در تالش رسم است

دستیار ویژه در امور حقوق شهروندی معاونت امور زنان و خانواده تصریح کرد: در ناحیه تالش و آذربایجان غربی فرار کردن عشاق یک رسم دیرینه است تا پدر را در یک کار انجام شده قرار بدهند که او با ازدواج آن دختر و پسر موافقت کند که در خصوص رومینا اشرفی نیز چنین اتفاقی رخ داده است.

[ میانگین: 3.9 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی