|

جنون تجاوز به مقتول پس و پیش از مرگ/ قاتلی که با اتو قربانیان را میکشت

آنجل پس از قتل در خانه مقتول می ماند تا غذا بخورد. ترجیح می داد اشیاء مهم را نگه دارد که بعداً به خانواده قربانی بازگردانده شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آنجل ماتورینو رزندیز که با نام رافائل رزندز نیز شناخته می شود، عموماً قاتل راه آهن نامیده می شود. او یک قاتل زنجیره‌ای مکزیکی بود که مسئول 15 قتل در سراسر ایالات متحده و مکزیک در طول دهه 1990 بود. بسیاری از جنایات او همچنین شامل تجاوز جنسی بود. رزندز نام مستعار بدنام خود را به این دلیل به دست آورد که بیشتر جنایات او در نزدیکی راه آهن انجام شد و پس از آن نیز سوار بر قطاری با مقصدی نامعلوم فرار میکرد و همین امر نیز سبب شده بود دستگیری او به تعویق بیوفتد. 

255

قاتلی که مسافر قطارها بود

کشتار رزندز حول محور راه آهن بود. او با پریدن و پیاده شدن از قطارها در مکزیک، کانادا و ایالات متحده توانست به طور مداوم و غیرقانونی از مرزها بدون شناسایی عبور و برای مدت طولانی از مقامات فرار کند. مجریان قانون، در آغاز تحقیقات در مورد قتل، نتوانستند به طور مداوم او را ردیابی کنند، زیرا او آدرس ثابتی نداشت. سوابق دولتی همچنین نشان می دهد که او حداقل چهار بار پس از ورودش به ایالات متحده تا سال 1973 به مکزیک اخراج شده بود.

27

پذیرایی از خود در خانه قربانی

رزندز 15 نفر را با انواع سلاح ها از جمله سنگ، کلنگ و اشیاء بی رنگ، اتوی آتشین کشت. او به برخی از قربانیان خود تجاوز میکرد و سپس با ضربات سنگین یا خفه کردن با دست یا چسب آن ها را به قتل میرساند. اولین قتل شناخته شده او به سال 1986 در سن آنتونیو، تگزاس برمی گردد که او با یک اسلحه کالیبر 38 به یک زن بی خانمان چهار بار شلیک کرد. پس از آن این روند کشتار او ادامه پیدا کرد.

26

غارت و غنیمت بردن اجساد و جواهرات قربانیان

آنجل پس از قتل در خانه مقتول می ماند تا غذا بخورد. همچنین گنجینه های خانوادگی را می برد و اغلب گواهینامه رانندگی هر یک از قربانیانش را می گذاشت تا درباره زندگی آنها بیشتر بداند. او همچنین وقتی به مکزیک برمی‌گشت جواهرات را می‌گرفت و به همسرش می‌سپرد.

20

لذت جنسی هدف ثانویه قاتل راه آهن بود

به طور عجیبی، رزندز معمولاً پول را در صحنه می گذاشت و ترجیح می داد اشیاء مهم را نگه دارد، که بعداً به خانواده قربانی بازگردانده شد. لذت جنسی یک هدف ثانویه برای او بود، زیرا ترجیح می داد خاطرات قربانی را با خود ببرد. همچنین آنجل قبل از رفتن قربانی را با پتو می پوشاند تا او را از دید فوری دیگران پنهان کند.

23

تفکرات نوین مانع از محکوم به اعدام شدن، نشد

آنجل یکبار دستگیر و به مکزیک بازگردانده شده بود اما آن زمان به عنوان قاتل شناخته نشده بود. پس از بازگشت به خانه خواهرش که نگران بود این قاتل زنجیره ای شخص دیگری را به قتل برساند با همکاری پلیس اسباب دستگیری او را فراهم کرد. این قاتل پس از آنکه محکوم به اعدام شد با اظهاراتی نظیر اینکه به مرگ باور ندارد و با اعدام تنها جسم اوست که از بین میرود هم نتوانست قاضی را از حکمی که داده بود منصرف کند.

21

22

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها