|

بیوگرافی یاسمن معاوی و عکس های قبل و بعد اعتیاد‌ش / فیروزه گیلدخت اصلا سنش بهش نمیاد

یاسمن معاوی بازیگر سریال گیلدخت است که با نقش فیروزه مشهور شد و حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اغلب بازیگران تازه وارد با یک فیلم و سریال جذاب و دیدی وارد عمل میشن تا بتونن دیده بشن. البته که خب باید استعداد کافی رو هم داشته باشند تا بتونن به خوبی این مسیر رو طی کنن و اگر یک چهره خوش شانس از آب در بیان، احتمالا با همون اولین تجربه حرفه ای بولد شده و شهرت رو به خوبی لمس می کنند و راهشون هم هموار میشه مثل خانوم سحر قریشی. اما اگر بد شانس باشن و به میزان کافی نتونن ابراز وجود کنند، خب در نهایت باید اونقدری بازی کنن تا بتونن خودشو رو نشون داده و به شهرت مناسبی برسند. مثلا یکی از این دست بازیگران خانوم یاسمن معاوی می باشد که در سریال "گیلدخت" ایفای نقش کرد. بازیگر نام برده در این سریال دوست و همراه گلنار بانو بود که فیروزه نام داشت. فیروزه دختری ساده چهره اما جذاب و زبل بود که در واقعیت نیز اینچنین است و یاسمن معاوی حالا با همان یک نقش، طرفداران بسیاری دارد. یاسمن معاوی هنرمندی از دهه هفتاد است که این روزها 31 سال سن دارد اما خب چهره ای کمتر بهش میخوره!

یاسمن معاوی

بیوگرافی یاسمن معاوی و اصالت

همونطور که گفتیم یاسمن معاوی از دهه هفتاد اومده و به دلیل چهره بیبی فیسی که داره بهش میاد اواخر این دهه متولد شده باشه، اما خب اوایلش چشم به جهان گشوده و زاده مرداد ماه 1372 تهران هستش. یاسمن معاوی این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل فوق دیپلم مهندسی کامپیوتر نرم افزار می باشد که مثل خیلی از همکارانش به شکل کاملا اتفاقی در مسیر بازیگری قرار گرفت و سپس بعد از کلاس های بازیگری که رفت، با فیلم غیرمجاز دیده شد اما شهرت اونچنانی مثل گیلدخت پیدا نکرد. یاسمن معاوی در تهران به دنیا اومده اما اصالتش از سمت پدر و مادر برمیگرده به اهواز.

یاسمن معاوی

اولین نقش به شکل اتفاقی!

یاسمن معاوی تعریف میکنه میگه در سال 1389 بود که تازه سه روز از بدو ورودم به دانشگاه می گذشت و یک تیم فیلمبرداری در دانشگاه ما دنبال بازیگر بودند. من هم رفتن تست دادم و در نهایت قبول هم شدم و من رو انتخاب کردند. بعد تو دو سکانس بازی کردم و بعد ها هم با تشدیق اطرافیانم جهت ادامه کار هنری به دنبال کلاس های بازیگری رفتم و پیگیر شدم.

یاسمن معاوی

کلاس بازیگری امین تارخ

یاسمن معاوی هم جذب کلاس های آموزش بازیگری امین تارخ شد و در سال 1390 با قبول شدن در مصاحبه اولین از سوی مادرش حمات شد اما خب باقی افراد خانواده مخالف خانوم بازیگر بودند. بعدتر یاسمن معاوی در چندین دفتر بازیگری تست داد در آخر برای بازی در چند سکانس فیلم سینمایی کلاشینکف به کارگردانی سعید سهیلی در سال 92 انتخاب شد و نقش آفرینی کرد.

یاسمن معاوی

حضور در فراخوان ها

درسته که یاسمن معاوی اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد، اما دیگه بعدش خود خواسته راهش رو دنبال کرد و برای فراخوان فیلم های مختلف شرکت میکرد که به شکل اتفاقی با آقای رضا رخشان کارگردان آشنا شد. 

بعد از این آشنایی در تست فیلم "ازدواج سعید و لیلا" ساخته این کارگردان حضور پیدا کرد ولی خب به دلایلی این فیلم تولدی نشد. اما در دور خوانی و تمرین های اولیه این فیلم بود که مورد توجه نویسندگان فیلم "غیرمجاز" که در این دورهمی حضور داشتند قرار گرفت و قرارداد همکاریش رو بست.

یاسمن معاوی

شروع سینمایی

یاسمن معاوی در فیلم غیر مجاز نیز ایفای نقش داشته است که در این کار با اقای میلاد کی مرام همبازی شد. به دنبال تغییرات در فیلمنامه فیلم "غیر مجاز" شروع فیلمبرداری این فیلم به تاخیر افتاد. در این بین یاسمن معاوی اولین تجربه حرفه ای خود رو با فیلم "ماهی سیاه کوچولو" به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا در سال ۱۳۹۴ بدست آورد.

یاسمن معاوی

ورزش جذاب یاسمن معاوی

اما کمی هم به زندگی شخصی خانوم بازیگر ورود کنیم که خب ایشون قبل از ورود به بازیگری، ورزشکار حرفه ای رشته اسکیت بود و حتی چندین مقام هم آورد، ولی خب بعدها به دلیل آسیب دیدگی و مصدومیت شکستگی دندان و دست این رشته رو دیگه ادامه نداد.

یاسمن معاوی و عاشقی

عاشق شدم، مگه میشه کسی مثلا کسی رو دوست نداشته باشه! ولی خب هنوز ازدواج نکردم.

یاسمن معاوی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها