|

ویدئوی دلخراش از پلنگی که اسیر 12 تا شیر شده؛ چه بی رحمانه میزننِش آدم دلش کباب میشه

در این ویدئوی دلخراش محاصره شدن پلنگ تنها توسط 12 تا شیر را خواهید دید. شاید با دیدن این ویدئو برای اولین بار دلتون به حال پلنگ بسوزه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در طبیعت حیواناتی مثل شیر، ببر، پلنگ، میمون، ایمپالا، گورخر، گوزن، شترمرغ، جغد، مار، عقاب و ... در کنار هم زندگی می کنند. همون طور که میدونید قانون طبیعت اینِ که یا باید بخوری یا اینکه میخورنت. حالا اغلب حیواناتی مثل شیر و ببر و پلنگ به حیوانات دیگه حمله می کنند و ما هم دلمون برای حیووونایی که شکار میشن می سوزه. توی طبیعت خیلی کم پیش می یاد واسه پلنگ که همیشه در قامت یک شکارچی ظاهر میشه دلسوزی کنیم. اما با دیدن این ویدئو قطعا دلتون به حال پلنگ نگون بخت که اسیر 12 تا شیر شده خواهد سوخت. حالا به نظرم بریم کمی بیشتر پلنگ رو بشناسیم.

پلنگ گربه سانی بی رحم و چابکِ که به خاطر مهارت فوق العادش در شکار شهرت پیدا کرده. پلنگ بومی آفریقا و جنوب آسیا می باشد که برخلاف گربه سانان دیگر بیشتر اوقاتش رو روی شاخه های درختان به سر می برد و خصوصیات رفتاری خاصی داره. جالبِ بدونید که پلنگ ها تنها زندگی می کنند و برای علامت گذاری محدوده قلمروی خود از علائم وابسته به بویایی یا صدای خشن و آزار دهنده استفاده می کند. 

خیلی کم پیش می یاد پلنگ در معرض حمله حیوانات دیگه قرار بگیره. با این حال سایر پلنگ ها و گاهی شیر یا ببرهایی که در نزدیکی او هستند ممکن است برایش تهدید محسوب شوند. توله پلنگ ها بسیار آسیب پذیرتر از پلنگ های بالغ بوده و توسط طیف وسیعی از حیوانات به خصوص کفتارها، شغال ها، شیرها، ببرها، مارها و پرندگان شکارچی شکار می شوند، به همین دلیل تا دو ماهگی برای حفظ جان خود در پوشش های گیاهی متراکم پنهان می شوند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی