|

خوشگلای هالیوودی همه تو حال و حول کریسمس؛ از جنیفر و عشقِ کریس تا خرم سلطان بغل کاج!

معرفی استایل سلبریتی به مناسبت کریسمس

درخت کریسمس و هدیه‌ های رنگارنگ زیر آن از هیجان‌انگیز ترین بخش‌های سال نو میلادی است و شما در این بخش شاهد استایل های کریسمسی خواهید بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از جشن های بزرگ که هر ساله در بین مسیحیان برگزار می شود جشن کریسمس است همه مسیحیان جهان این روز را به مدت یک هفته تا شروع سال نو میلادی جشن می گیرند و خانه های خود را با حس و حال این جشن تزئین می کنند. بخش دیگری که با تِم این جشن ست می شود که معمولا بخش مهمی از این مهمانی به یادماندنی است استایل و نوع لباس هایی است که افراد می پوشند. یکی از الگوهای هر جامعه ای در این موارد استایل سلبریتی و اشخاص مهم آن جامعه است و ما در این مقاله قصد داریم تا چندتا از جذاب ترین مدل های استایل کریسمسی سلبریتی را برای شما به نمایش بگذاریم تا با کریسمس به سبک ستاره های معروف جهان آشنا شوید. شما هم برای داشتن استایلی زیبا و شبیه به این افراد مشهور باید یک بار برای همیشه، کلیشه‌ های جنسیتی رو کنار بگذارید و در انتخاب لباس جسور و بی باک باشید تا استایلی متفاوت و منحصربفرد داشته باشید.

یکی از نکاتی که به وضوح در استایل بعضی از سلبریتی های مشهور دنیا مانند جنیفر لوپز دیده می شود تابو شکنی و پوشیدن لباس هایی به رنگ آبی یعنی رنگی به غیر از سبز و قرمز است.

استایل کریسمسی سلبریتی

استایل آبی کریسمسی جنیفر لوپز؛ دوست داشتنی و جذاب

در عکس هایی که جنیفر لوپز از خود به مناسبت جشن کریسمس در کنار درخت زیبای این جشن منتشر کرد، شاهد استایل آبی و جذابی از او هستیم که نشان می دهد جنیفر علاو بر استعداد بالا در اجرا و موسیقی جسارت و استعداد بالایی نیز در انتخاب لباس و ست کردن آنها با همدیگر دارد. اگر کمی با دقت به عکس های پایین توجه کنید متوجه خواهید شد که او از رنگ های سفید، قرمز و آبی در کنار یکدیگر استفاده کرده و این ترکیب رنگی ترکیب بسیار مناسبی برای استایل کریسمس است؛ البته از آرایش صورت و رنگ رژ لب او هم می توان به عنوان مکملی در زیبایی استایل یاد کرد.

استایل کریسمسی سلبریتی

استایل کریسمسی سلبریتی

استایل مونوکروم قرمز مریم اوزرلی در کنار دخترانش

مریم اوزرلی یکی از بازیگران به نام و با استعداد ترک می باشد که همه ما او را با حضور و نقش آفرینی در سریال حریم سلطان به یاد داریم. این خانم بازیگر بسیار خوش پوش است و همیشه با دقت و ظرافت بسیاری لباس های خود را انتخاب می کند. در عکس های کریسمی مریم اوزرلی در کنار درخت کریسمس و دخترانش شاهد دو سبک کژوال و مونوکروم کلاسیک هستیم که به جرات می توان گفت هر دوی آنها جزو زیباترین استایل های سلبریتی کریسمس 2023 محسوب می شوند.

استایل کریسمسی سلبریتی

استایل کریسمسی سلبریتی

استایل کژوال و راحت لیلی کالینز در شب کریسمس

لیلی کالینز یکی از سلبریتی های مشهور جهان و انگلیسی تبار است که در عرصه بازیگری و سینما تا به امروز بسیار خوش درخشیده است. این بازیگر جوان و با استعداد عکس هایی را از خود به تنهایی و یا به همراه مادر منتشر کرد و سال نو میلادی را تبریک گفت. با یک نگاه سریع به عکس پایین می توان تشخیص داد که لیلی کالینز از طرفداران سبک های کژوال و راحت است و برای انتخاب لباس بیش از اندازه به خود سخت نمی گیرد.

استایل کریسمسی سلبریتی

استایل کریسمسی سلبریتی

استایل کریسمسی کریستین رونالدو به همراه خانواده

جالب است که بدانید این فوتبالیست مطرح و به نام همیشه به همراه خانواده خود یکی از استایل های زیب و ست کریسمس را به نمایش می گذارد. کریستین رونالدو با عکسی که برای تبریک سال نو میلادی از خود و خانواده اش منتشر کرد زیبایی کریسمس را برای تمام جهانیان چندین برابر به نمایش گذاشت. این فوتبالیست محبوب در یکی از عکس هایی که از خو منتشر کرده بود لباس هایی به رنگ های قرمز، سبز و سفید به تن داشت و جالب بود که همسر و دختران او هم از همین لباس برای اسن جشن استفاده کرده بودند.

استایل کریسمسی سلبریتی

استایل کریسمسی سلبریتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها