|

ماجرای رابطه سحر زکریا با مهران مدیری چه بود؟

یکی از روحانیون نیز با انتشار پستی ادعا کرده بود که سحر زکریا در پشت‌صحنه سریال نقطه چین از آقای مدیری درخواست نامشروع داشته ولی آقای…

لینک کوتاه کپی شد

سحر زکریا بازیگر بی حاشیه و جوان سینمای ایران است که از سال های دور در کارهای مهران مدیری با او همکاری می کرد. این بازیگر با اخلاق با انتشار متنی در اینستاگرامش از مهران مدیری گلایه کرد.

ماجرای سحر زکریا و مهران مدیری

او با انتشار متنی نسبت به مهران مدیری اعتراض کرد نوشت:

آقای مدیری عزیز برام بسیارقابل احترامید ولی چند وقتی که از شما مصاحبه هایی میبینم که ذهنم رو مشغول کرده شما در یکی از مصاحبه هاتون گفتید به اون آدم سر چهارراه فکر می کنید ولی چطور به تیمی که سالها با شما کار کردن فکر نمی کنید ؟!

که در این روزهای سخت چگونه زندگی می کنند تیمی که همیشه به بچه های مدیری سالها با ما برخورد کردن و نقش در کارهای دیگه به ما ندادن، آیا بعد از هیولا ی یک که بازده چندانی نداشت وبردن بازیگرانی که کارهای زیادی دارن وپولهای هنگفتی از بقیه کارها میگیرن بهتر نبود که با تیم قدیمتون کار میکردید تا ما هم گذران زندگی کنیم؟

ماجرای رابطه سحر زکریا با مهران مدیری چه بود؟

به دنبال این، یکی از روحانیون نیز با انتشار پستی ادعا کرده بود که سحر زکریا در پشت‌صحنه سریال نقطه چین از آقای مدیری درخواست نامشروع داشته ولی آقای مدیری دست رد به سینه‌اش زد. الآن هم سوخته..

این پست جنجالی با واکنش سحر زکریا همراه شد و با انتشار این پست خطاب به این روحانی چنین نوشت: «کامنت این آقا روحانیون عزیز که ما را ارشاد می‌کنند. تو از خدا خجالت نکشیدی که این کامنت و گذاشتی. متأسفم برای بچه‌هایی که زیردست تو پرورش پیدا می‌کنند. تو شاعر کودکانی؟

ماجرای رابطه سحر زکریا با مهران مدیری چه بود؟

حمله تند بهنوش بختیاری به سحر زکریا در حمایت از مهران مدیری

پس از انتشار پستی از جانب سحر زکریا در انتقاد به عدم توجه مهران مدیری به او و کم کار شدنش، بهنوش بختیاری در یک استوری اینستاگرامی، واکنش نشان داد.

این بازیگر نوشت: «روزی که زیرآب همکاران‌تان را می‌زنید که جز خوبی برای شما کاری نکرده‌اند، منتظر قانون کائنات باشید؛ اتفاقا من هم تو کارهای این کارگردان عزیزمان نیستم، ولی گله‌ای ندارم، ایشان مختار هستند که من را انتخاب کنند یا نه، ولی این نامردی است که بعضی‌ها هرچه که دارند از ایشان است، بعد می‌آیند می‌گویند چون با این کارگردان کار کردیم کم کار شدیم. از هر دستی بدهی، از همان دست می‌گیری.»

ماجرای رابطه سحر زکریا با مهران مدیری چه بود؟

بیوگرافی سحر زکریا

سحر زکریا در تاریخ دوم مهرماه 1352 در اراک بدنیا آمد.
سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش ها و تله تأترهای مختلف آزمود. اما شاید از بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش های نه چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد.
بازی در نقش همسر رابین هود در مجموعه طنز «قطار ابدی» تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامهٔ طنز «پاورچین» بود که هم استعدادهای نهفتهٔ بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.
او کار خود را با بازی در مجموعه های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعه ویدیویی قهوه تلخ بازی کرده است.

علت ازدواج نکردن سحرکریا

او میگوید:ازدواج نکردن نباید به معنای نداشتن فرصت یا سرخوردگی باشد. وقتی شما در 40 سالگی ازدواج نکرده اید، نشان می دهد که در این موضوع کمی سختگیر بودید و مسائل کاری و تحصیلی تان در اولویت قرار داشت یا اینکه فرد مورد نظرتان را نتوانستید پیدا کنید. به همین خاطر نباید به خاطر ترس از تنهایی یا اینکه سایر دوستان تان متاهل شدند و شما هنوز مجردید، تن به هر ازدواجی بدهید بلکه باید همچنان در مقام یک انتخابگر باشید. متاسفانه بعضی از خانم های ما بر اساس متر و معیارهای اشتباهی پای سفره عقد می نشینند.
آنها نگاه مادی به ازدواج دارند و به این امید خانه بخت می روند که طرف مقابل شان آنها را به لحاظ مالی مورد حمایت قرار دهد. یک زن باید در درجه اول استقلال داشته باشد. این مستقل بودن در همه موارد حتی مسائل مالی هم باید باشد. وقتی شما دست تان در جیب خودتان است، عزت نفس بیشتری دارید و دیگر حاضر نیستید با انگیزه مالی ازدواج کنید. پس ازدواج برای تان از سر عشق و علاقه اتفاق می افتد شاید؛ فکر می کنم ازدواج از آن چیزهایی است که ارتباط زیادی با سن، موقعیت یا هر چیز دیگر افراد ندارد و در شرایطش رخ می دهد و از این جهت نمی توان برنامه ریزی منظمی در مورد زمان وقوع آن و شرایطش داشت.
[ میانگین: 2.5 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی