خانه ویدیو ۱ کد خبر: 266272 ۱۵/دی/۱۴۰۴ ۱۷:۴۵:۴۹ معماری طبیعت؛ اگه آدما نباشن کره زمین این شکلی میشه انگار یه تیکه از بهشته شاهد کلیپی هستید که در اون نشون میده که کره ی زمین بدون آدما چه شکلیه. لینک کوتاه کپی شد 11 اخبار مرتبط معماری طبیعت؛ آب سد حجمش زیاد شد دیوار طاقت نیاوورد ترکید مردم رو آب برد معماری طبیعت؛ بی حساب کتاب رفتن رو پل طاقت پل طاق شد عزرائیل در زد معماری طبیعت؛ زن با دیدن فیل وحشی زهله اش ترکید معماری طبیعت