|

از جذابیت های حیات وحش؛ سگ های وحشی آفریقایی آنتلوپ رو به دندون کشیدن ترسناک!

در این ویدیو سگ های وحشی رو می بینید که میرن سراغ شکار کل یادار و خیلی دردناک شکارش می کنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شکار کردن، جنگیدن برای بقا، ادامه نسل و... خیلی از اتفاقات هیجان انگیز دیگر، مختص دنیای حیات وحش هست. دنیایی بی رحم که موجودات قوی تر همواره در آن پیروز هستند. کی از لحظه های جذاب این در این دنیای خاص، لحظه های شکار کردن و یا شکار شدن حیوانات هست. با ما همراه باشید تا یکی از این صحنه های جذاب رو ببینید. در حیات وحش از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

کل یالدار نوعی شاخ دراز یا آنتلوپ است که هم نوع نر و هم ماده آن با داشتن شاخ های بلند ظاهری وحشی پیدا کرده و به خصوصیات رفتاری همچون پر جنب و جوش بودن، انرژی زیاد شهرت داره. رنگ کل های یال دار ممکن است با هم متفاوت باشد، تعدادی به رنگ خاکستری روشن، برخی تقریبا خاکستری مایل به آبی و تیره رنگ ترین آن ها به رنگ خاکستری مایل به قهوه ای هست.

سگ های وحشی آفریقایی از گونه های مشهور سگ سانان با ظاهری عجیب و خاص و ویژگی های رفتاری متفاوت است که در سراسر آفریقای سیاه زندگی می کند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها