|

تناقض های استقلال در بازار نقل و انتقالات؛ با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن!

استقلال

باشگاه استقلال که همواره در بازار نقل و انتقالات عملکرد کم و بیش متناقضی داشته امسال هم عملکرد عجیب و پر حرف و حدیثی داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال در این سال‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی عملکرد عجیب و پر حرف و حدیثی داشته است. امسال هم آبی‌ها از این شرایط مستثنی نبودند و تابستان شلوغی را سپری کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میزان، خرید و فروش‌ها و تمدیدی‌های استقلال در این مدت به موضوعی گُنگ و پرابهام تبدیل شده است. مثلا امین قاسمی نژاد که ماه‌ها صحبت از پیوستن او به استقلال بود برای چندیدن روز موضوع اصلی نقل و انتقالات آبی‌ها بود. فرهاد مجیدی زمستان پارسال به شدت دنبال مهاجم ۳۴ ساله پدیده بود و خود او بار‌ها از علاقه خود به استقلال سخن گفته بود، اما فرهاد مجیدی پس از تمرین ۲ شهریور استقلال علنا گفت: قاسمی نژاد در لیست من نیست! اما دقیقا ۲ روز بعد اعلام شد قاسمی نژاد با تماس فرهاد مجیدی به استقلال آمده و رسما قرارداد خود را امضا کرده است!

مورد دیگر مربوط به تمدید قرارداد ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی بود که این روز‌ها برای استقلالی‌ها یک چالش تبدیل شده است. ابتدا گفته شد مطهری و اسماعیلی در لیست استقلال جایی ندارند و اصغر ملکیان (رییس هیات مدیره استقلال) هم بر این مورد مهر تایید زد و احتمال تمدید مطهری را ضعیف خواند. چند روز بعد مطهری که در پی بالابردن رقم قرارداد خود بود با استقلال ۲ سال دیگر تمدید کرد.

فرشید اسماعیلی اخیرا مورد خشم هواداران استقلال قرار گرفته و قراردادش با استقلال به پایان رسیده است و از گزینه های اصلی جدایی از استقلال است. چند روز پیش رسانه رسمی استقلال اعلام کرد: خبر مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال با فرشید اسماعیلی که در برخی رسانه‌ها منتشر شد تکذیب می‌شود. با نظر فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، این بازیکن در لیست فصل بعد آبی‌پوشان پایتخت جایی ندارد.

حالا فرهاد مجیدی در تازه‌ترین صحبت‌های خود به تمایل خود و تلاش باشگاه برای تمدید قرارداد با این هافبک ۲۷ ساله اشاره کرده و خبر رسمی چند روز پیش باشگاه استقلال را نفی کرده است! استقلال هر ساله با جدایی و جذب تعداد زیادی از بازیکنان از ساحل ثبات و آرامش به دور می‌ماند و امسال هم به همین وضعیت دچار شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها