|

جانشین مهدی قایدی در استقلال کیست؟

 لوسیانو پریرا

پریرا که بهترین گلزن خارجی تاریخ فوتبال ایران است، با حضور در استقلال می‌تواند نگرانی های هواداران را در خط حمله از بین ببرد.

لینک کوتاه کپی شد

 یکی از بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی برای تقویت خط حمله تیمش لوسیانو پریرا مهاجم توانمند برزیلی است. پریرا که در برزیل به «شیمبا» معروف است، طی سال های گذشته در فوتبال ایران و در تیم های مختلف لیگ برتر توپ زده است. او سال گذشته را در فولاد خوزستان سپری کرد و عملکرد خوبی هم داشت و حالا با مسئولان استقلال توافقاتی داشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، طی روزهای گذشته مدیربرنامه های شیمبا با مدیران باشگاه استقلال جلساتی را برگزار کرده که این جلسات نتایج خوبی هم برای استقلالی ها داشته است. یکی از موضوعاتی که استقلالی ها روی آن در پروسه جذب شیمبا تاکید داشتند امضای قرارداد ریالی است که با توجه به رقم پیشنهادی به این بازیکن ظاهرا این مساله نیز حل شده و حالا شیمبا و مدیربرنامه هایش مشکلی با امضای قرارداد ریالی هم دارند.

از طرف دیگر توافقات خوبی میان استقلال و مدیربرنامه های بازیکنان برزیلی صورت گرفته و اگر مشکل خاصی پیش نیاید او قراردادش را امضا خواهد کرد. شیمبا بعد از فینال جام حذفی برای استراحت به برزیل سفر کرده و هنوز به ایران برنگشته است. در این خصوص مدیربرنامه های او مسائل مربوط به مذاکره با استقلال را در تهران پیش برده و احتمالا طی روزهای آینده با بازگشت مهاجم 36 ساله برزیلی به ایران قرارداد نهایی امضا شود.

در کنار این مسائل اما یک موضوع مهم هم وجوددارد که باعث شده که هنوز قراردادی مابین طرفین امضا نشود. اگرچه شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال طی ماه‌های گذشته بارها اعلام کرده که قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی درلیگ بیست و یکم لغو می‌شود اما مصوبه رسمی هیات رییسه فدراسیون در این خصوص هنوز صادر نشده است.

از طرفی استقلالی ها با وجود توافق نهایی با شیمبا تا زمانی که مجوز رسمی جذب خارجی ها صادر نشود،‌ نمی‌توانند قرارداد رسمی با این بازیکن امضا کنند. پریرا که بهترین گلزن خارجی تاریخ فوتبال ایران نیز محسوب می‌شود، با حضور در استقلال می‌تواند نگرانی های هواداران را در خط حمله از بین ببرد. خصوصا حالا که مهدی قایدی نیز از این تیم جدا شده و فصل آینده را در امارات سپری خواهد کرد.

استقلال پیش از این عارف آقاسی و زبیر نیک‌نفس را از فولاد خوزستان جذب کرده و اگر پریرا نیز قراردادش را امضا کند، سومین بازی فولاد محسوب می‌شود که به استقلال می‌پیوندد. مساله ای که نیازمند صدور مجوز جذب خارجی‌ها از سوی فدراسیون فوتبال است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها