|

محمد زارع فومنی کیست و ماجرا جنجال اسلحه در فوتبال چیست؟

حجت الاسلام محمد زارع فومنی برای اهالی سیاست یک نام آشناست اما فوتبالی‌ها کمتر او را می‌شناسند.

لینک کوتاه کپی شد

در پی انتشار ویدئویی از دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و گل‌ریحان البرز در رقابت‌های لیگ دسته اول و مجادله‌ای که در کنار زمین رخ داد، صحبت‌هایی درباره فردی که تیم گل‌ریحان را در اختیار دارد، در رسانه‌ها مطرح شد که او کسی جز زارع فومنی فعال سیاسی و مشهور یکی دو ماه اخیر نبود.

بخش های از گفتگو فومنی با ورزش 3

اولین مشکل ما نقش داوری بود؛ یعنی من هم در لیگ یک و هم در لیگ دو در تیم‌های مختلف مسئولیت داشتم، واقعا داوری‌ها فاجعه است؛ اگر فکری برای داوری ایران نشود و این داورها آموزش درستی نبینند، بدتر از این هم خواهد شد. اکثر بازی‌ها را داوری‌ها نتیجه را عوض می‌کنند و این ضربه بزرگی به فوتبال ما زده است. گله‌ای که من دارم این است که هیچ همکاری رو متاسفانه دستگاه‌های مسئول با تیم‌ها نمی‌کنند، به ویژه تیم‌هایی که شرایط بدی را دارند و مشکلاتی را دارند. اگر مسئولان تربیت‌بدنی استان البرز نبودند، واقعا کار بسیار سخت‌تر بود، چون آن‌ها خیلی کمک کردند تا بتوانیم تیم را جمع و جور کنیم.

مدیر گل‌ریحان در واکنش به ماجرای حمل اسلحه توسط یکی از اعضای گل‌ریحان گفت: این چیزها دروغ است، آقای رضایی متاسفانه از این صحبت‌ها زیاد انجام می‌دهد؛ آقای رضایی قانوناً مدیرعامل نیستند، می‌توانید این مسئله را از سازمان تربیت بدنی استان البرز استعلام کنید و تیم را با حکمیت تربیت بدنی، در اختیار من قرار داده‌اند و هیچ مشکلی ندارم. اسلحه‌ای در کار نبوده و آقای رضایی از این حرف‌ها زیاد می‌زند. چنین چیزی اصلا نیست و همه این صحبت‌هایی که می‌کنند، شایعه است و من آن‌ها را تایید نمی‌کنم.

وی درباره پیشنهاد خرید باشگاه پرسپولیس در زمان مهدی رسول‌پناه گفت: ما خریداری نمی‌خواستیم کنیم، قرار بود بخشی از کارهای پرسپولیس را انجام بدهیم که متاسفانه نشد؛ البته ما کمک‌هایی را به تیم‌های مختلف داشتیم که قابل گفتن نیست. ما به همه تیم‌ها داریم کمک می‌کنیم و تا جایی که در توان‌مان باشد، به فوتبال ایران کمک می‌کنیم. قرار بود در بخش‌هایی به پرسپولیس داشته باشم که آقای رسول‌پناه تغییر کردند، بخش پایه‌ها و ... قرار بود در اختیار ما قرار بگیرد که نشد.

زارع فومنی درباره حضورش با لباس شخصی علی‌رغم معمم بودن گفت: من سعی می‌کنم کنار زمین با لباس شخصی بروم و سعی می‌کنم از این حیث رعایت کنم؛ ما مشکلات زیادی را در این تیم داشتیم و همه‌شان دست به دست هم داده بودند که این تیم را سقوط بدهند، سازمان تربیت‌بدنی و ... خودشان می‌دانند که مشکلی بابت مدیریت تیم نبوده است. شما می‌توانید از سازمان تربیت بدنی استان البرز بپرسید که ما هزینه‌های زیادی برای این تیم کردیم و کمک کردیم که این تیم به لیگ سه سقوط نکند.

01622598

اما محمد زارع فومنی کیست؟

محمد زارع فومنی مدیرمسوول ۴۸ ساله روزنامه صدای اصلاحات است که در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود اما رد صلاحیت شد.

164622900

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها