|

سکوت 3 ستاره رئال مادرید بعد از شکست تحقیر آمیز شکست!

بازیکنان رئال پس از شکست سنگین خانگی در ال کلاسیکو با رسانه ها صحبت نکردند و دیروز نیز تنها 3بازیکن به اتفاق تلخ بازی واکنش نشان دادند

لینک کوتاه کپی شد

پس از شکست مقابل بارسلونا هیچ بازیکنی از رئال صحبت نکرد و سرانجام شب گذشته صدای فده والورده، مودریچ و وینیسیوس در شبکه های اجتماعی بلند شد. قانون سکوت پس از شکست در ال‌کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو در رختکن رئال مادرید حاکم شده بود و این برای بسیاری عجیب بود. بسیاری می گفتند با سرخیو راموس یا دنی کارواخال و ناچو هرگز این اتفاق رخ نمی داد.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از ورزش سه؛ بعد از شکست تنها آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی و امیلیو بوتراگنیو در رسانه رسمی باشگاه حرف زدند اما دیروز وینیسیوس، لوکا مودریچ و فده والورده سکوت خود را شکستند.

اولین کسی که صحبت کرد وینیسیوس بود. اندکی پس از محکوم کردن توهین‌های نژادپرستانه و ابراز همبستگی با یامال، این برزیلی نوشت: «مانند همیشه باز خواهیم گشت. ما بزرگترین باشگاه دنیا هستیم و شما این را می دانید.» او در توییتر همراه با تصویری که در آن آنچلوتی را در آغوش گرفته است، در پیامی آشکار از سرمربی ایتالیایی پس از شکست مقابل بارسا حمایت کرد.

2101722

لوکا مودریچ، کاپیتان اول رئال مادرید، نیز در صفحه اینستاگرام خود پیامی منتشر کرد: وقت آن است که سرمان را بلند کنیم، از این شکست یاد بگیریم و بیشتر کار کنیم. اعتماد کامل به این تیم.»

2101720

فده والورده نیز نوشت: «میلیون ها بار زمین خواهیم خورد، اما همیشه دوباره بلند می شویم، چون ما رئال مادرید هستیم و این در تاریخ ما نوشته شده است.»

2101721

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها