|

مدافع چلسی در آستانه جدایی

باشگاه ناپولی قصد دارد بن چیلول را در پنجره زمستانی از چلسی به خدمت بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

حضور انزو مارسکا به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت چلسی باعث شد که چیلول جایگاهش را در ترکیب این تیم از دست بدهد و پیش از این مدیران باشگاه به او اطلاع داده بودند که جایی در برنامه‌های سرمربی جدید این تیم در فصل پیش رو نخواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت که به حضورش در چلسی ادامه دهد و برای بازگشت به ترکیب این تیم و به دست آوردن جایگاهش تلاش کند اما این اتفاق رخ نداد و او نتوانسته است دقایق زیادی را در فصل جایی در ترکیب چلسی به میدان برود و همین باعث شده است که به صورت جدی به دنبال راه فراری برای ترک استمفوردبریج باشد.

1870479

رسانه‌های انگلیسی پیش از این مدعی شده بودند که احتمال جدایی این مدافع انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی بسیار زیاد است و حالا روزنامه سان مدعی شده است که باشگاه ناپولی قصد دارد پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن او ارائه کند.

آنتونیو کونته علاقه زیادی به چیلول دارد و از مدیران ناپولی خواسته است که او را در ماه ژانویه به این تیم منتقل کنند. در صورت توافق طرفین انتظار می‌رود که او با قراردادی قرضی راهی ناپولی شود و قراردادش در پایان فصل جاری در پنجره تابستانی سال آینده دائمی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها