|

رکورد عجیب تیم ملی ایران در کشور ثالث!

تیم ملی در بازی‌هایی که در کشور دیگری برگزار شده رکورد صددرصد پیروزی برابر قطر دارد.

لینک کوتاه کپی شد

 ایران و قطر دو بار خارج از خاک دو کشور و در کشوری دیگر مقابل هم قرار گرفته‌اند که هر دو مسابقه با برتری ایران به پایان رسیده و ملی‌پوشان کشورمان برای حفظ این آمار باید در بازی که در کشور امارات برگزار می‌شود پیروز از میدان خارج شوند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ اولین باری که ایران و قطر در یک کشور دیگر به مصاف هم رفتند به بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2015 در کشور استرالیا برمی‌گردد که تیم ملی کشورمان با تک گل سردار آزمون توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

دومین و آخرین بازی در ورزشگاه بین المللی امان و در تورنومنت چهارجانبه اردن برگزار شد و ایران بعد از برد پرگل در سال 1387 توانست دومین برد پرگل مقابل عنابی‌ها را پیش از جام ملت‌های آسیا 2023 جشن بگیرد.

ملی‌پوشان ایران این بار در امارات و در یک دیدار رسمی دیگر که باید با میزبانی ایران برگزار می‌شد به مصاف قطر می‌رود و پیروزی در این مسابقه با توجه به شکست در جام ملت‌های آسیا می‌تواند علاوه بر اینکه انتقام آن مسابقه را به همراه داشته باشد، مسیر صعود به جام جهانی را هموار کند و یکی از رقبای جدی در این مسیر را از کورس صعود به جام جهانی خارج کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها