|

پاکو خمز جانشین جواد نکونام؟

سرمربی سابق تراکتور، گزینه هدایت استقلال شده است.

لینک کوتاه کپی شد

پاکو خمز به باشگاه استقلال پیشنهاد شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ وضعیت نیمکت باشگاه استقلال همچنان نامشخص است و مدیران این باشگاه به دنبال توافق با یک گزینه خارجی هستند. باشگاه استقلال با پل لی گوئن به توافقات خوبی رسیده و همه کار را برای معرفی او تدارک دیده بود ولی ناگهان این مرد فرانسوی از حضور در ایران پشیمان شد و به توصیه سفارت فرانسه، تصمیم گرفت پیشنهاد استقلال را رد کرده و وارد ایران نشود.

به این شکل بود که معادلات نیمکت استقلال پیچیده‌تر از قبل شده است. به گفته مدیران باشگاه استقلال، اکثر گزینه‌های خارجی حاضر نیستند در شرایط فعلی به خاورمیانه بیایند و جذب آن‌ها بسیار سخت است.

در حالی که باشگاه استقلال در حال پیش بردن مذاکرات با چند گزینه به شکل پنهانی است، یک تیم دلالی به مدیران این باشگاه پیشنهاد جدیدی ارائه کرده‌اند؛ پاکو خمز! سرمربی سابق تراکتور که به گفته خودش به خاطر ترس از جنگ از ایران رفت، گزینه نیمکت استقلال شده است.

جالب است بدانید این تیم دلالی به مدیران استقلال اطمینان خاطر داده‌اند پاکو خمز این بار قرار نیست ایران را ترک کند و با آگاهی کامل می‌خواهد هدایت استقلال را برعهده بگیرد. البته مدیران استقلال از این پیشنهاد و حضور پاکو خمز در ایران استقبال نکرده‌اند و خیلی بعید است او سرمربی استقلال شود.

پاکو خمز در دورانی که هدایت تراکتور را برعهده داشت، در بازی‌های بزرگ شکست خورد و انتقاداتی زیادی نسبت به عملکرد او وارد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها