|

خارجی استقلال تاثیرگذار مثل کوین یامگا

دیدیه اندونگ بازیکن تاثیرگذار در ترکیب تیم استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

ستاره گابنی استقلال از زمان حضور در این تیم بدون حاشیه و در خدمت تیم، در تمامی تمرینات استقلال حاضر شده و هفت بازی هم برای این تیم انجام داده، او با توجه به پستی که به میدان می‌رود و درگیری‌هایی که میانه میدان دارد، بدون انجام کار اضافه و درگیری‌های خارج از عرف هنوز کارت زردی دریافت نکرده و به نظر می‌رسد که اگر با مصدومیت رو به رو نشود، مسابقه‌ای را به دلیل محرومیت از دست ندهد!

به گزارش «شایانیوز»   به نقل از ورزش سه؛ دیدیه اندونگ در جریان مسابقه هم در خدمت تیم است، او ضربات اضافه به توپ نمی‌زند، شوت‌های عجیب غریب به سمت دروازه نمی‌زند و البته کمتر دیده می‌شود که رو به عقب فوتبال بازی کند، او تمام استانداردهای یک هافبک دفاعی موثر را برای استقلال دارد و فقط کافیست تا این تیم به پختگی بیشتری در فاز هجومی برسد تا سبک خاص فوتبال این بازیکن بیشتر احساس شود.

اندونگ در فیفادی برای اولین بار به تعطیلات خواهد رفت تا با خانواده خود را بعد از مدت زمان طولانی حضور در ایران دیدار کند و بعد از اتمام مرخصی در تمرینات این تیم حضور پیدا کند و برای ادامه فصل آماده شود.

اندونگ نیمه نخست با داریوش شجاعیان درگیری نصفه و نیمه‌ای داشت که با تسلط روی اعصابش خیلی زود این درگیری را خاتمه داد و با تذکر دادن به داریوش شجاعیان او را دعوت به آرامش کرد، این اقدام اندونگ جالب توجه بود که خیلی زود این درگیری را پایان داد.

اندونگ در قطع توپ، بازیسازی از عقب زمین و مسائل اخلاقی یک بازیکن کامل است، رفتار و عملکرد مفید او در ترکیب استقلال هواداران استقلال را یاد کوین یامگا می‌اندازد، بازیکنی که از لحاظ فنی و اخلاقی در سطح استانداردی قرار داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها