|

انتقاد تند محمدحسین میثاقی از سید حسین حسینی

عملکرد سیدحسین حسینی در دو دیدار اخیر استقلال در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا فراتر از فاجعه بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال که در آستانه جدایی از این تیم در نقل و انتقالات تابستانی بود و حتی گفته می شد در مقطعی از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد، در این فصل عملکرد خوبی در این تیم نداشته و عملکرد او در دو بازی اخیر هم صدای اعتراض هواداران را درآورده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ سیدحسین حسینی  در بازی دربی 104 با دفع اشتباه توپ باعث شد توپی که اصلا خطری برای دروازه استقلال نداشت به سعید مهری برسد و رامین رضاییان هم برای دور کردن توپ، روی او مرتکب خطای پنالتی شود. حسینی در بازی دیشب مقابل السد هم با خروج اشتباه روی ضربه کرنر حریف و دفع اشتباه باعث ثبت یک گل بخودی شد.

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر در حین کارشناس داوری دربی 104 از دفع اشتباه حسینی که منجر به پنالتی استقلال شد، انتقاد کرد و گفت:

به نظرم سیدحسین اینجا ضعیف کار کرد. این همه تعریف سیدحسین حسینی را در این چند فصل کرده ایم اما اینجا خوب نبود و امروز هم (بازی با السد) روی گل اول خوب نبود و ضعیف کار کرد.

میثاقی در ادامه گفت:

چرا همه فقط کادر را نقد می کنند؟ خب به بازیکن هم نقد کنید. اوایل فصل می گویید مثلا زیر 20 تومان، 30 تومان و 35 تومان نمی بندید. آقای حسینی بیا با 30 تومان، یکی از آن توپ بلندهایی که پشتت می آید را جمع کن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها