|

تمجید بی سابقه هانسی فلیک از مهاجم تیمش

هانسی فلیک علت عدم فرصت دادن به آنسو فاتی را شرایط بازی عنوان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

هانسی فلیک، سرمربی آلمانی بارسلونا معتقد است پیروزی با نتیجه 1-0 بهتر از پیروزی پرگل است زیرا از آن درس‌ها بیشتری می‌توان گرفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ پس از پیروزی 1-0 بارسلونا مقابل ختافه در هفته هفتم فصل 25-2024 لالیگا، هانسی فلیک در نشستی خبری حاضر شد و در مورد اتفاقات این دیدار صحبت کرد. هانسی فلیک ابتدا در مورد این بازی گفت:

به بازیکنان و هواداران بسیار افتخار می‌کنم. آن‌ها درک کردند که در این 90 دقیقه چه چیزی از آن‌ها می‌خواهیم و چه نیازی داریم. ختافه در دفاع بسیار خوب است و آن‌ها تیمی منسجم هستند. گاهی در حرکاتمان سرعت کمی داشتیم اما توانستیم یک گل بزنیم و سه امتیاز را کسب کنیم. شنیده‌ام که بازی‌ها مقابل ختافه همیشه همین طور هستند، در نتیجه خیلی به تیمم افتخار می‌کنم. 95 دقیقه خوب جنگیدیم. لایق پیروزی بودیم. 1-0 پیروز شدیم و مشکلی نیست . با جنگندگی زیادی کار می‌کنیم تا ایده‌ای که می‌خواهیم اجرا کنیم را حفظ کنیم. چنین بازی‌هایی برای ما سود بیشتری دارند تا بازی‌هایی که در آن با گل‌های زیادی برنده می‌شویم . باید این بازی‌ها را تحلیل کرد تا بدانیم چه چیزی را بهبود دهیم، بازی‌هایی که در آن‌ها بیشتر از بقیه رنج می‌کشید. این قدم خوبی برای پیشرفت است .

  • فقط یک گل؟ 1-0؟

چند امتیاز می‌گیرید اگر فقط با نتیجه 1-0 پیروز شوید؟

  • عملکرد لامین یامال؟

لامین تفاوت‌ها را رقم می‌زند. باید مانند هر بازیکن دیگری، از او محافظت کنیم. لامین ترجیح می‌دهد دائماً در جناح راست بازی کند اما ما امروز از او خواستیم بیشتر به سمت مرکز میدان بازی کند.

  •  با شزنی قرارداد خواهید بست؟

فقط می‌توانم در مورد بازیکنانی صحبت کنم که دارم. در حال حاضر اینیاکی دروازه‌بان اول ماست و از عملکرد او بسیار خوشحالیم . این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. همراه دکو، در این مورد بحث می‌کنیم که باید دروازه‌بانی باتجربه‌تر جذب کنیم یا خیر. اینیاکی پنیا 25 ساله است و اکثر بازیکنان تیم بسیار جوان هستند، پس خواهیم دید.

  •  لواندوفسکی؟

لوا در طول 10 سال اخیر بهترین مهاجم دنیا بوده است . وظیفه او این است که در نوک خط حمله بازی کرده و گلزنی کند و او این کار را انجام می‌دهد.

  • اریک گارسیا؟

او بسیار خوب بازی می‌کند و من خیلی راضی هستم.

  •  آنسو فاتی؟

فاتی 100% آماده است اما بازی سخت و پربرخورد بود و تصمیم گرفتیم بازیکنان دیگری را به میدان بفرستیم.

  • کونده؟

او در تیم ملی نیز به عنوان مدافع راست بازی می‌کند. کونده باورنکردنی است ، او همیشه کاملاً آماده است. هرگز به تعویض او در بازی‌ها فکر نکرده‌ام. او یک رهبر است.

  • رکوردشکنی و کسب 7 پیروزی در هفت بازی اول خود؟

فکر نمی‌کردم بتوانیم رکوردها را بشکنیم اما اهمیتی هم نمی‌دهم . فقط به بازی بعدی‌مان فکر می‌کنم. از فردا شروع به آماده شدن برای بازی مقابل اوساسونا می‌کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها