|

سهمیه تماشاگران استقلال و پرسپولیس در دربی مشخص شد

هواداران سرخابی سهم برابری در دربی 104 خواهند داشت.

لینک کوتاه کپی شد

دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر از ساعت 19 فردا چهارشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز می‌شود که آبی‌ها میزبان این بازی هستند و مسئولیت برگزاری دربی را برعهده دارند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ در شرایطی که با توجه به میزبانی استقلال در اراک شایعه شده بود که آبی‌ها سهم بیشتری روی سکوها به خود اختصاص داده‌اند و 10 درصد را به تیم مهمان (پرسپولیس) داده‌اند، اما این موضوع صحت ندارد.

محسن صادقی، دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی در این باره به "ورزش سه" گفت: ظرفیت تماشاگران به طور قطعی و طبق هماهنگی دو باشگاه و تصمیم شورای تامین استان مرکزی، 50 - 50 خواهد بود و هواداران دو تیم به یک اندازه در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.

او ادامه داد: روبروی جایگاه ویژه و دوربین تلویزیونی به تماشاگران استقلال اختصاص دارد و جایگاه آنها از سمت چپ تا پشت نیمکت خودی ادامه پیدا می‌کند و هواداران پرسپولیس هم در سمت راست تا زیر اسکوربورد و پشت نیمکت این تیم مستقر می‌شوند.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی یادآور شد: بین تماشاگران دو تیم با نرده‌کشی از یکدیگر جدا می‌شود تا ان‌شاالله مشکلی به وجود نیاید و تداخلی صورت نگیرد.

صادقی با تاکید بر اینکه ورود شیپور و بوق به ورزشگاه ممنوع است، ابراز کرد: درِ ورودی تماشاگران هر دو تیم از بلوار ورزش خواهد بود و درهای استادیوم از حدود ساعت 10 تا 11 صبح باز می‌شود و پس از تکمیل ظرفیت، بسته خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها