|

رئال به دنبال جانشین کروس و مودریچ

رئال فصل جدید را با مصدومیت‌های زودهنگام شروع کرده و با وجود اضافه کردن امباپه و اندریک، همچنان در جستجوی تقویت تیم خود است.

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به احتمال تغییرات بزرگ در خط میانی تیم، به نظر می‌رسد که این باشگاه در فصل نقل و انتقالات آینده تمرکز زیادی بر روی تقویت این بخش خواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از پارس فوتبال؛ لوکا مودریچ سال آینده به ۴۰ سالگی خواهد رسید و هنوز تصمیم نهایی درباره تمدید قرارداد او گرفته نشده، دنی سبایوس نیز به دنبال نقش پررنگ‌تری در تیم است. به گفته ماتئو مورتو، رئال مادرید در حال هدف‌گذاری در میانه میدان برای تابستان آینده است. عدم قطعیت در مورد مودریچ و سبایوس به همراه بازنشستگی تونی کروس که جایگزینی برای او پیدا نشد، نیاز به جستجوی یک گزینه مناسب را تشدید کرده است. مورتو معتقد است که رئال مادرید به دنبال بازیکنانی با ویژگی‌هایی مشابه کروس یا مودریچ خواهد بود.

در ماه‌های اخیر، رئال مادرید با رودری هرناندس از منچسترسیتی و فابین روئیس به عنوان گزینه‌های بالقوه برای تقویت خط میانی لینک شده است. رئال مادرید بدون کروس در بازی‌سازی از دفاع به مشکل برخورده، هرچند که بازگشت جود بلینگام و اورلین شوآمینی می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها