|

بازی های استقلال بدون تماشاگر برگزار می شود؟

مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال از برگزاری دیدارهای خانگی این تیم در ورزشگاه شهر قدس خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

آماده نبودن برخی از ورزشگاه‌های ایران در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر باعث شده اتفاقات عجیب و کم‌سابقه‌ای در فوتبال ایران رقم بخورد. برخی از تیم‌ها ورزشگاه جایگزین ندارند و ناچار شده‌اند مسابقات خودشان را در شهری دیگر و ورزشگاهی دیگر شروع کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ مثلا در تهران نه ورزشگاه آزادی آماده است و نه ورزشگاه تختی. ابتدا گفته می‌شد ورزشگاه تختی به شروع لیگ خواهد رسید اما این اتفاق رخ نداد و حالا پرسپولیس و استقلال ناچارند چند بازی ابتدایی خودشان در لیگ برتر را در ورزشگاه‌های دیگری برگزار کنند. 

پرسپولیس ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک را به عنوان میزبان اولین بازی خودش در لیگ برتر انتخاب کرده است اما ممکن است ناچار شود بازی‌های بیشتری را در این ورزشگاه برگزار کند. اما ماجرا برای استقلال متفاوت است. این تیم در اولین بازی‌اش در قزوین مقابل شمس آذر قرار خواهد گرفت اما برای بازی دوم باید از ملوان میزبانی کند.

هنوز تکلیف ورزشگاهی که استقلال باید در هفته‌های ابتدایی لیگ در آن از حریفانش پذیرایی کند مشخص نیست اما امروز فرشید سمیعی مدیر عامل باشگاه استقلال در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران در این باره توضیحاتی داد.

سمیعی گفت: «درخواست ما برای میزبانی، مشهد بود که این اتفاق رخ نداد و حالا می‌خواهیم در شهر قدس از حریفانمان میزبانی کنیم. به ما قول دادند بازی‌های بزرگ تیم‌های مدعی و بازی‌های لیگ نخبگان آسیا هم در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما اگر آزادی نشد، در مشهد از حریفان‌مان میزبانی خواهیم کرد.»

سمیعی از ورزشگاه شهر قدس به عنوان ورزشگاه خانگی موقت استقلال نام برد. اما درباره این ورزشگاه یک نکته وجود دارد. سمیعی از حضور تماشاگران در این ورزشگاه صحبت کرده است اما واقعیت این است که احتمال وقوع چنین اتفاقی بسیار کم است و بعید است فدراسیون و شورای تامین استان با چنین مساله‌ای موافقت کنند.

در سال‌های اخیر هر بار که پرسپولیس و استقلال ناچار شده‌‌اند در ورزشگاه شهر قدس با تیمی بازی کنند امکان حضور هواداران‌شان فراهم نشده است. الان هم وضعیت این ورزشگاه نسبت به یکی دو سال پیش تغییری نکرده است و خیلی بعید است که مسئولان با حضور هواداران در این ورزشگاه موافقت کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها