|

نگرانی جدید مدیران رئال مادرید؛ رباط صلیبی!

مدیران رئال از مصدومیت‌های متوالی بازیکنان این تیم از ناحیه رباط صلیبی نگران هستند.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید در فصل گذشته به صورت جدی با مصدومیت‌های متوالی بازیکنان اصلی تیمش درگیر بود و کارلو آنچلوتی شرایط سختی را برای انتخاب ترکیب تیمش در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حالا به نظر می‌رسد که مشکلی مشابه امسال در تیم جوانان رئال مادرید به وجود آمده و آنها با مصدومیت‌های رباط صلیبی متعددی پیش از شروع رقابت‌های فصل جدید مواجه شده‌اند که کار را برایشان سخت کرده است .

خوان مارتینز روز گذشته و پس از مصدومیتی که به آن دچار شده بود زانویش را به تیغ جراحان سپرد تا روند درمانش را هرچه سریع‌تر آغاز کند؛ اما این اتفاق باعث نگرانی شدید مدیران رئال شده است.

مارتینز در حالی از ناحیه رباط صلیبی دچار  مصدومیت شده که دنیل مسونارو و سزار پالاسیوس هم در فاصله یک ماه گذشته با مشکلی مشابه روبرو شده بودند و حالا آنها هم در حال طی کردن روند درمانشان هستند .

گفته می‌شود که مدیران رئال مادرید قصد دارند به صورت دقیق این اتفاقات را بررسی کنند تا هرچه زودتر دلیل تکرار چنین مصدومیتی را در بین بازیکنان تیم بزرگسالان و جوانان این باشگاه پیدا کنند و بتوانند این مشکل را حل کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها