|

برنده توپ طلا لو رفت!

آنچلوتی بهترین بازیکن دنیا را در ترکیبش می‌بیند.

لینک کوتاه کپی شد

سه بازیکن سرمربی رئال مادرید در لیست نهایی کسب توپ طلا حضور خواهند داشت. وینیسیوس جونیور، دنی کارواخال و جود بلینگام به واسطه درخشش فصل گذشته خود شانس‌های جدی کسب جایزه بهترین بازیکن دنیا هستند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛  کارلو آنچلوتی  در پادکست جان اوبی میکل، در واکنش به این که چه کسی برنده توپ طلای 2024 خواهد بود، گفت:

به نظر من وینیسیوس برنده توپ طلا خواهد شد. او بازیکن جوان و با استعدادی است که تصویر خوبی هم در فوتبال دارد. او در فصل گذشته در کنار لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد و در فینال و نیمه‌نهایی این رقابت‌ها نیز گل زد. وینیسیوس حتی در مونیخ دو گل مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند. دنی کارواخال نیز عملکرد بسیار خوبی داشت. او قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شد و در فینال اروپا هم گلزنی کرد. کارواخال قهرمان یورو 2024 شده است. جود بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشت. قهرمانی در لیگ قهرمانان و لالیگا برای او شگفتی بزرگی بود. بلینگام فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن لالیگا انتخاب شد. 

بسیاری باور دارند  رودری شایسته جایزه توپ طلا  است. هافبک منچسترسیتی که به همراه اسپانیا در یورو 2024 به مقام قهرمانی رسید، طی چند فصل اخیر عملکرد چشم‌گیری به نمایش گذاشته است. آنچلوتی در مورد این بازیکن گفت:

رودری هافبک فوق‌العاده‌ای است. او یکی از بهترین هافبک‌های اروپا محسوب می‌شود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها