|

گزینه های پرسپولیس برای جانشینی عبدالکریم حسن

پرسپولیس برای جانشین عبدالکریم حسن 4 گزینه خارجی پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به جدایی قریب الوقوع عبدالکریم حسن از پرسپولیس از ۴ گزینه خارجی به عنوان گزینه های نهایی باشگاه پرسپولیس برای جانشینی مدافع قطری یاد می شود. عبدالکریم حسن سال گذشته و در نقل و انتقالات زمستانی برای تقویت پست دفاع چپ خریداری شد و با عملکرد بسیار موفق خودش توجهات باشگاه های زیادی را به خود جلب کرد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ایونا؛ حال شنیده می شود پرسپولیسی ها برای جایگزینی عبدالکریم حسن ، با ۴ مدافع چپ خارجی مذاکرات اولیه داشته اند. شرزود نصرالله اف مدافع ملی پوش ازبکستان ، یان بوریل مدافع اسلاویا پراگ چک ، یرکو اویاندل مدافع شیلیایی و یحیی عطیه الله مدافع مراکشی گزینه های نهایی باشگاه پرسپولیس می باشند و اگر گزینه جدیدی منتخب نشود ، به نظر یکی از بین این بازیکنان، جانشین مدافع قطری خواهند شد.

نصرالله اف ازبک در تیم ملی ازبکستان بازی کرده و عضویت نسف قرشی این کشور را داشت ، یان بوریل عضو اسلاویاپراگ جمهوری چک و کاپیتان این باشگاه بوده و در تیم ملی چک به میدان رفته و یرکو اویاندل در باشگاه اوپیاپو شیلی و در لیگ برتر این کشور به میدان می رود و تجربه حضور در جام جهانی زیر ۱۷ سال را در کارنامه دارد، یحیی عطیه الله نیز یکی از اعضای مراکش شگفتی ساز در جام جهانی بود و برای این کشور به میدان رفت. ممکن است گزینه جدیدی نیز به جمع این بازیکنان اضافه شود

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها