|

شرط جدایی بمب نقل و انتقالات اعلام شد

مهدی لیموچی یکی از نفراتی است که در چند وقت گذشته سوژه شایعات نقل و انتقالاتی مختلفی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به جدایی احتمالی مهدی لیموچی از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، مهدی لیموچی یکی از نفراتی است که در چند وقت گذشته سوژه شایعات نقل و انتقالاتی مختلفی بوده و از پرسپولیس یا سپاهان به عنوان مقصد احتمالی او نام برده شده است.

در شرایطی که لیموچی جدایی‌اش از آلومینیوم را قطعی دانسته، مدیرعامل این باشگاه به مانند گذشته اعلام کرده که این بازیکن تحت قرارداد باشگاه اراکی است.

محمد رجاییان با گفتن اینکه تمام بازیکنان آلومینیوم، قرارداد دارند و هیچ بازیکنی فعلا از این تیم جدا نشده، درباره آخرین وضعیت لیموچی به فوتبالی می‌گوید:" برای مهدی لیموچی ابتدا از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد رسمی دریافت کردیم و پس از آن باشگاه سپاهان پیشنهاد قانونی خودش را برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم ارایه داد. پرسپولیس از آلومینیوم فقط لیموچی را می‌خواهد ولی سپاهان برای ۴ بازیکن ما از جمله لیموچی درخواست مذاکره داده است."

به گفته رجاییان، مذاکره لیموچی با سایر تیمها قانونی نیست:" لیموچی خودش با باشگاه ها مذاکره می‌کند در صورتی که باید برای جلب رضایت باشگاه و گرفتن رضایتنامه با باشگاه آلومینیوم مذاکره کنند. لیموچی با ما قرارداد دارد و بند فسخ او غیر قانونی است. مدیر برنامه این بازیکن به ما می‌گوید مسئولیت قراردادش با باشگاه نیست و او تصمیم‌گیرنده است!"

اگرچه رجاییان در صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که مجتبی حسینی تمام بازیکنانش را برای فصل آینده می‌خواهد اما باشگاه آلومینیوم، حاضر است در صورت برآورده شدن شروطش با جدایی این بازیکن موافقت کند.

بخش پایانی صحبتهای رجاییان را بخوانید:" ما تمامی بازیکنانمان را می‌خواهیم و با ما قرارداد دارند. برای لیموچی هم همین نظر را داریم مگر اینکه این دو باشگاه برای دادن رضایتنامه پیشنهاد اغواکننده‌ای را ارایه دهند و حداقل نصف مبلغ رضایت‌نامه جواد آقایی‌پور را به ما بدهند."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها