|

این 2 بازیکن جانشین احتمالی ترابی!

پرسپولیس برای جایگزین ترابی روی دو ستاره ملی پوش دست گذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد که جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس تا حدود زیادی قطعی شده است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از شفقنا؛ ترابی در دوران برانکو بود که از سایپا به پرسپولیس پیوست و همواره از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار سرخ پوشان بود. این بازیکن ۳۰ ساله روزهای درخشانی را با پرسپولیس تجربه کرد و جام های زیادی هم به دست آورد.

قرارداد ترابی با پرسپولیس به پایان رسید و او برای تمدید با سرخ پوشان به توافق نرسید و به نظر می رسد که فصل بعد در تراکتور بازی خواهد کرد.

ترابی یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس بود و یکی از اولویت های بزرگ باشگاه انتخاب جایگزینی شایسته برای این بازیکن ملی پوش است.

باشگاه پرسپولیس برای انتخاب جایگزین ترابی بیکار ننشسته است. مدیریت باشگاه برای جایگزینی این بازیکن کلیدی روی دو گزینه دست گذاشته که احتمال جذب یکی از آنها بیشتر است.

مهدی لیموچی و علی قلی زاده دو بازیکنی هستند که برای جایگزینی ترابی در نظر گرفته شده اند. لیموچی پدیده فصل قبل بود که در آلومینیوم بازی می کند. این بازیکن ۲۴ ساله یک فصل درخشان را پشت سرگذاشت و حتی به تیم ملی هم دعوت شد.

سپاهان دیگر مشتری جدی لیموچی است و حتی ظاهرا استقلال هم او را می خواهد.پرسپولیس باید هر چه سریعتر تکلیف این بازیکن را مشخص کند در غیر این صورت ممکن است که او را از دست دهد.

علی قلی زاده رفیق صمیمی مهدی ترابی دیگر گزینه جدی برای جایگزینی این بازیکن است. او با رقم بسیار بالایی راهی تیم لهستانی شده و همین باعث شده تا گرفتن رضایتنامه او در این شرایط مالی سخت پرسپولیس دور از انتظار باشد.

به نظر می رسد که جذب لیموچی برای جایگزینی ترابی بهتر است چرا که او تنها ۲۴ سال سن دارد و می تواند سال ها برای سرخ پوشان به میدان رود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها