|

بازیکنان خارجی بی کیفیتی که مورایس به سپاهان آورد

هفتمین بازیکن خارجی دوران سرمربیگری ژوزه مورایس در سپاهان، به روزهای پایانی حضورش در اصفهان نزدیک شده است.

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان اصفهان در طول 2 فصل اخیر با هدایت ژوزه مورایس در لیگ برتر فوتبال ایران حضور یافته و در حالی‌که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد همکاری مورایس با طلایی‌پوشان باقی‌مانده اما احتمال قطع همکاری با این سرمربی پرتغالی دور از ذهن نیست؛ هر چند که مدیران باشگاه اصفهانی چشم‌انتظار تعیین‌تکلیف شرایط سپاهان در جام حذفی هستند تا بعد از پایان رقابت‌ها، تصمیم نهایی خود را درباره آینده کاری مورایس بگیرند. این سرمربی پرتغالی هم البته در چند وهله، پالس جدایی فرستاده و همین مسئله بیش از پیش آینده کاری ژوزه مورایس را تحت‌تاثیر قرار داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، مورایس فصل گذشته با سپاهان به مقام نایب‌قهرمانی در لیگ برتر رسید و در فصل جاری حضور در رتبه سوم جدول را همراه این تیم تجربه کرد. حضور در جمع 16 تیم برتر آسیا و رسیدن به نیمه‌نهایی جام حذفی دیگر دستاوردهای ژوزه مورایس در طول 2 فصل اخیر محسوب می‌شود. بدون‌شک یکی از نقاط تاریک کارنامه کاری مورایس، ناکامی او در جذب بازیکنان خارجی موفق بوده و نتوانسته ژوزه مورایس با وجود سرمایه‌گذاری گسترده سپاهانی‌ها، بازیکنان خارجی باکیفیتی به فهرست تیمش اضافه کند.

5 خرید ناموفق خارجی در اولین فصل!

سپاهانی‌ها فصل گذشته کار خود را در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه با جذب رناتو داسیلویرا، نیلسون جونیور، مانوئل فرناندس و الویس کامسوبا به پایان بردند که در بازار زمستانه، داسیلویرا از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی جدا شد و ایگور کاتاتو به سپاهان پیوست. با این وجود، این وینگر موردپسند ژوزه مورایس هم نتوانست انتظارات را برآورده کند تا در آغاز لیگ بیست‌وسوم، فهرست سپاهان از حضور بازیکنان خارجی پاکسازی شود و به جز نیلسون جونیور، 3 بازیکن دیگر از جمع بازیکنان طلایی‌پوش جدا شدند!

نیلسون هم رفت، دابو آبروداری کرد!

مدافع برزیلی سپاهان که تنها خرید بازمانده از فصل گذشته بود، پیش از آنکه نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌وسوم به پایان برسد، به دلیل افت محسوس کیفیت فنی‌اش از جمع بازیکنان سپاهان جدا شد. جالب آنکه در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم، طلایی‌پوشان تنها یک بازیکن خارجی جذب کردند و آن‌هم برایان دابو بود که در مقایسه با سایر بازیکنان خارجی جذب شده در دوران سرمربیگری مورایس، دابو توانست عملکرد بهتری را از خود به جای بگذارد و می‌توان از او به عنوان بهترین خرید خارجی ژوزه مورایس یاد کرد.

در انتظار بازگشت قریب‌الوقوع عباس به لیگ پرتغال

مورایس در حالی که بحث جذب بازیکنانی مثل علی جاسم مطرح بود، درخواست خرید عیسی عباس را به مدیران باشگاه سپاهان داد و مسئولان باشگاه اصفهانی موفق شدند این وینگر غنایی تحت قرارداد باشگاه چاوز پرتغال را با قراردادی قرضی به سپاهان بیاورند. عیسی عباس در دوران حضورش در تیم سپاهان تنها یک‌بار در ترکیب اصلی طلایی‌پوشان حضور پیدا کرد و 7 بار در قامت یار تعویضی به میدان رفت که در مجموع، تنها یک گل ساخت و کارنامه ناامیدکننده‌ای از خود به جای گذاشت تا هم بحث عدم دائمی‌شدن قراردادش با سپاهان مطرح شود و هم اینکه نام یک بازیکن خارجی ناموفق دیگر به فهرست خریدهای خارجی ناموفق ژوزه مورایس اضافه شد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها