|

لیورپول به دنبال جذب ستاره آتالانتا

لیورپولی‌ها قصد داشتند برای خرید تون کوپماینرز از آتالانتا اقدام کنند اما ستاره دیگر این تیم توجه بازیکن‌یاب‌های این باشگاه را جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

قرمزهای لیورپول مدت‌هاست که خواهان تون کوپماینرز هستند و به تازگی برای زیر نظر گرفتن عملکرد او در یکی از بازی‌های آتالانتا، تعدادی از بازیکن‌یاب‌های خود را فرستاده بودند. با این حال، طبق گزارش توتواسپورت، ممکن است حالا لیورپول برنامه نقل و انتقالاتی خود را تغییر داده باشد. ظاهراً ادرسون، هم‌تیمی کوپماینرز، توجه نمایندگان این باشگاه را به خود جلب کرده است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از پارس فوتبال؛ این ملی‌پوش ۲۴ ساله برزیلی عملکرد درخشانی با تیم سری آ داشته است، به طوری که در ۳۷ بازی در تمامی رقابت‌ها، ۷ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. او نقش مهمی در کسب مقام چهارمی آتالانتا در لیگ و قهرمانی آن‌ها در لیگ اروپا ایفا کرد، جایی که در فینال این رقابت‌ها بایر لورکوزنِ ژابی آلونسو را شکست دادند.

در صورتی که کوپماینرز به آنفیلد منتقل شود، بار دیگر زیر نظر آرنه اسلوت، سرمربی‌اش در آلکمار بازی خواهد کرد. اسلوت به طور رسمی از اول ژوئن به عنوان سرمربی لیورپول جانشین یورگن کلوپ خواهد شد.

غول‌های لیگ برتر انگلیس در ماه جولای با سفر به ایالات متحده برای پیش فصل، بار دیگر به میدان خواهند رفت. آن‌ها قرار است در بازی‌های دوستانه به مصاف آرسنال، رئال بتیس و منچستر یونایتد بروند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها