|

لاپورتا تکلیف ژاوی را یکسره کرد!

مارکا و اسپورت امروز نوشتند که موضع لاپورتا در مورد برکناری ژاوی تغییر نکرده و با او یکشنبه، بعد از بازی سویا قطع همکاری خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

هیچ چیز از نظر خوان لاپورتا تغییر نکرده و او روی موضع قبلی خود در مورد ژاوی مانده است. حداقل تا الان خوان لاپورتا همچنان فکر می‌کند بهترین تصمیم برای بارسلونا قطع همکاری با ژاوی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بعد از اظهارنظر اخیر ژاوی در مورد مشکلات مالی بارسا و عدم توان خرید ستاره‌های بزرگ که منجر به کم شدن قدرت رقابت با رئال در لالیگا و غول‌های اروپا در لیگ قهرمانان می‌شود، رئیس بارسا عصبانی شد و تصمیم به برکناری ژاوی در پایان فصل گرفت.

هرچند از باشگاه کسی چیزی به ژاوی اعلام نکرده ولی در اسپانیا رسانه‌هایی چون مارکا و اسپورت معتقدند با وجود دو پیروزی اخیر و حرف‌های امیدوارکننده‌تر ژاوی، رئیس روی تصمیم خود مانده و ژاوی را اخراج خواهد کرد.

2022771

لاپورتا معتقد است که ژاوی نباید در فصل 25-2024 سرمربی بارسا باشد، اگرچه کمتر از یک ماه از منصرف شدن او از جدایی و ابقایش روی نیمکت می‌گذرد. 

مارکا نوشته است که این دو دیروز بعد از بازی بارسا-رایو، نزدیک به بیست دقیقه صحبت کردند ولی لاپورتا به ژاوی تضمینی برای آینده نداد و همه چیز را به هفته بعد و اتمام لالیگا موکول کرد. 

موضع ژاوی مشخص است، او می‌گوید بهترین گزینه برای هدایت بارسلوناست و به قراردادش پایبند خواهد ماند ولی همه چیز نشان می‌دهد فصل بعد او دیگر روی نیمکت آبی و اناری‌ها نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها