|

لیگ برتر به اوج هیجان رسید!

شاگردان اوسمار در روزی که سرمربی برزیلی از کنار زمین اخراج شد، موفق شدند با سوپرگل اورونوف به برد برسند تا اختلاف با صدر فقط یک امتیاز باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جدول لیگ برتر چرخید و چرخید و به جایی رسید که حالا پرسپولیس با برد مقابل گل‌گهر سیرجان به یک امتیازی استقلال در صدر جدول رسیده است. اصلا انگار نه انگار که قرمزهای پایتخت بعد از یک دوران بحرانی، سرمربی خود را از دست داده بودند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ الا دیگر از تیم نکونام و حاشیه امنیت در صدرجدول و تعریف و تمجیدها از سرمربی آبی‌ها هم خبری نیست. در هفته بیست و سوم اختلاف 2 تیم به یک امتیاز رسیده تا هیجان و استرس به بالاترین حد ممکن برسد و البته جذابیت بسیار بالا باشد.

 از یک مقطعی در فصل، در توصیف تعداد بازی‌های باقیمانده گفته می‌شود که هر بازی حکم یک فینال را دارد این جمله بعد از این هفته معنای واقعی خود را پیدا خواهد کرد.

 8 بازی برای هر تیم باقی مانده و هر کدام از این بازی‌ها حکم یک فینال را دارد که لغزش در هر کدام می‌تواند اشتباه جبران نشدنی‌ای باشد. همین مساله برگ برنده را در اختیار تیمی قرار خواهد داد که علاوه بر مسائل فنی از نظر روحی و روانی هم شرایط بهتری داشته باشد و بتواند در این فشار و استرس روانی کم‌اشتباه‌ترین بازی را به نمایش بگذارد.

پرسپولیس با این نتیجه 46 امتیازی شد و به یک امتیازی استقلال در صدر جدول رسید و سرخابی‌های پایتخت فاصله معناداری با تراکتور و سپاهان پیدا کردند تا در هفته‌های پایانی مربع قهرمانی به دو قطب همیشگی محدود شود. البته شاید باز هم اتفاقی دیگر معادلات در هفته‌های آینده برهم بزند و همه این موارد درجه حرارت را در لیگ برتر ایران در بهار، تابستانی خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها