|

پرسپولیس هوادارانش را حسرت به دل نگذاشت

پرسپولیس همچنان در بازی‌های خانگی هوادارانش را در حسرت دیدن گل باقی نگذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در دربی در خانه گل نزد اما پرسپولیس همچنان در بازی‌های خانگی هوادارانش را در حسرت دیدن گل باقی نگذاشته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، یکی از توانایی‌های پرسپولیس که اوسمار آن را کشف کرده این است که پرسپولیس می‌تواند با اختلاف بیشتر از یک یا حتی 2 گل برنده بازی شود. 

اگرچه بخشی ازاین اتفاق را باید به خریدهای جدید پرسپولیس ارتباط داد اما باید اعتراف کرد که با حضور اوسمار، سبک بازی پرسپولیس هم عوض شده است. البته این نکته را هم باید یادآوری کرد که تنها تغییر پرسپولیس در تعداد گل‌‌های زده است وگرنه پرسپولیس یحیی هم هیچ بازی خانگی را بدون گل‌زده ترک نکرده بود. 

استقلال نکونام هم این رکورد را داشت اما در دربی آن را از دست داد و برای اولین بار در این فصل نتوانست در بازی خانگی دروازه حریفش را باز کند. به این ترتیب پرسپولیس با زدن گل در این بازی حالا این رکورد را از همتای خود برنده شده و رکورد گل‌زدن در تمام بازی‌های خانگی را در اختیار دارد. 

این رکورد با توجه به این که این تیم در نیم‌فصل اول با کمبود بازیکن به خصوص در خط حمله مواجه بود و مهاجم نداشت، باارزش است و با وجود این کمبودها تیم یحیی گل‌محمدی هیچ بازی خانگی را بدون گل ترک نکرده بود. 

 با وجود این دو رکورد که در اختیار استقلال و پرسپولیس بود آنها در خانه خیلی هم خط حمله خطرناکی نداشتند و تا قبل از بازی با پیکان، سه تیم گل‌گهر، تراکتور و سپاهان با 19 و 19 و 20 گل زده عملکرد بهتری در بازی‌های خانگی داشتند. 

با توجه به روندی که اوسمار و شاگردانش دارند بعید به نظر می‌رسد که این رکورد خیلی زود شکسته شود و هواداران امیدوارند که تعداد بازی‌های بدون گل زده این تیم چه در داخل و چه در خارج از خانه به عدد صفر برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها