|

(عکس) کاپیتان پرسپولیس و 2 ستاره استقلال کنار کودکان سرطانی

پیش از دربی، تعدادی از بازیکنان سرخابی ها در حرکتی انسان‌دوستانه به دیدار کودکان سرطانی در بیمارستان امام خمینی (ره) رفتند.

لینک کوتاه کپی شد

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس به همراه مهرداد محمدی و مهدی مهدی‌پور از استقلال، به درخواست یک موسسه خیریه در این دیدار حاضر شدند و با کودکان مبتلا به سرطان گفتگو کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ نکته جالب توجه این دیدار، علاقه وافر این کودکان به فوتبال بود. اکثر آنها طرفدار یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس بودند و از بازیکنان محبوب خود درخواست می‌کردند که در دربی گلزنی کرده و حریف را شکست دهند.

همچنین در این دیدار، یکی از کودکان سرطانی که بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌ها را دنبال می‌کرد، گفتگوی تلفنی با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی داشت. قلعه‌نویی ضمن تشکر از این کودک، از او خواست که بیشتر برای تیم ملی دعا کند و در صورت فراهم بودن شرایط، برای دیدن یکی از بازی‌های تیم ملی مهمان ملی‌پوشان باشد.

z0u5k24i

بازیکنان استقلال و پرسپولیس در پایان این دیدار قول دادند که پس از دربی برای این کودکان اسباب‌بازی و پیراهن تیم خود را هدیه ببرند تا لبخند را به لبان آنها هدیه دهند.

این حرکت انسان‌دوستانه بازیکنان سرخابی، بار دیگر نشان داد که فوتبال فراتر از یک بازی است و می‌تواند در جهت اهداف نیکو و کمک به انسان‌های نیازمند نیز به کار گرفته شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها