|

وینگر پرسپولیس آه استقلالی ها را درآورد

پرسپولیس در واپسین دقایق بازیکن ازبکستانی را هایجک کرد تا این موضوع سوژه انتقاد هواداران استقلال از مدیران باشگاه شود.

لینک کوتاه کپی شد

وینگر ازبکستانی پرسپولیس در نخستین بازی خود با پیراهن این تیم، نمایش خوبی ارائه داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، لابد ماجرای استقلالی‌نشدن اورونوف را می‌دانید. در حالی که این بازیکن در لیست نکونام برای نقل و انتقالات زمستانی قرار داشت، پرسپولیس در واپسین دقایق بازیکن ازبکستانی را هایجک کرد تا این موضوع سوژه انتقاد هواداران استقلال از مدیران باشگاه شود.

البته مهدی هژبری، معاون باشگاه استقلال بعدها به این موضوع اشاره کرد که علی خطیر با اورونوف تمام کرده بوده و این بازیکن در یک قدمی پیوستن به استقلال قرار داشته است. اما از قول نکونام به مدیرعامل استقلال می‌گویند که این بازیکن، نیمکت‌نشین ماشاریپوف خواهد شد و لذا این انتقال در آخرین مراحل لغو می‌شود.

به هر حال، تمام این قضایا دست به دست هم داد تا دیشب اوستون اورونوف را با پیراهن قرمز در زمین ببینیم. وینگر ازبکستانی که در دقیقه 66 به جای سعید صادقی وارد زمین شد، از همان دقایق ابتدایی حضورش موتور پرسپولیس را روشن کرد و با سرعت و دوندگی بالای خود، مورد تحسین هواداران قرار گرفت.

هرچند اورونوف نتوانست گلی مقابل ذوب‌آهن به ثمر برساند، اما هر بار که صاحب توپ می‌شد، موقعیت‌های خطرناکی ایجاد می‌کرد و در همان 30 دقیقه حضورش حسابی دفاع ذوب‌آهن را آزار داد.

نمایش خوب اورونوف در این دیدار، باعث شده هواداران استقلال بیشتر از قبل حسرت موقعیت از دست رفته را بخورند و طبیعتا عوامل منتفی شدن حضور اورونوف در استقلال را سرزنش کنند.

این روزها ماشاریپوف هم با پیراهن آبی خوش درخشیده و هواداران استقلال می‌دانند اگر اورونوف هم در تیمشان حضور داشت، استقلال، کار ساده‌تری برای حفظ صدرنشینی داشت.

به هرحال، همه چیز دست به دست هم داد تا این دو بازیکن هموطن، در دو تیم رقیب قرار بگیرند و تقابل اورونوف و ماشاریپوف در دربی 103 (که قرار است 23 اسفندماه برگزار شود) نکته جالبی است که هواداران دو تیم بی‌صبرانه منتظرند ببینند کفه ترازو به سمت کدام بازیکن خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها