|

اسطوره منچستریونایتد: تماشای بازی منچسترسیتی حوصله‌سربر است!

بازیکن سابق منچستر از دیدن موفقیت های متوالی منچسترسیتی خسته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

منچسترسیتی طی شش فصل اخیر لیگ برتر انگلیس، پنج بار قهرمان شده است و این فصل هم شانس خوبی برای تکرار قهرمانی اش دارد. آنها فرم بسیار خوبی دارند و طی 11 بازی اخیر خودشان در همه رقابت ها پیروز شده اند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ دیدن این اوضاع اما برای گری نویل قابل تحمل نیست. بازیکن سابق منچستریونایتد در پادکست «بچسب به فوتبال» در این مورد حرف های جالبی بیان کرد:

آن شب برای دیدن بازی منچسترسیتی (مقابل کپنهاگن) کانال را عوض نکردم. حوصله ام سر رفته است. پستی از هوادار لیورپول دیدم که نوشته بود همه بازی های منچستریونایتدِ سر الکس فرگوسن را در لیگ قهرمانان تماشا می کرد چون بازی برایش هیجان داشت، هیجان به خاطر احتمال تماشای باخت آن تیم.

در مورد منچسترسیتی نمی توانیم چنین کاری انجام دهیم. به نظر من آنها این حس را خراب کرده اند. این که سیتی را کسل کننده خطاب کنیم اصلا کار درستی نیست چون آنها فوتبال چشم نوازی بازی می کنند. اما (نحوه تسلط آنها روی بازی) حوصله مرا سر می برد. 

 روی کین با گری نویل موافق نیست:

منچسترسیتی حوصله تو را سر می برد چون بیش از حد خوب است. حس افرادی مانند تو را درک می کنم اما نمی فهمم که چرا به آنها کسل کننده می گویند. پپ یک تیم بسیار تکنیکی دارد که آمارهای باورنکردنی از خودش به جا می گذارد. می دانم حریفشان کپنهاگن بود اما این همان تیمی بود که منچستریونایتد را شکست داد.

من تیمی که می تواند طی این مدت طولانی سلطه اش را پایدار نگه دارد را تحسین می کنم، حالا می خواهد به خاطر سبک بازی باشد یا بازیکنانش. تیم های زیادی را می بینیم که با مالکیت توپ زیاد به هیچ جایی نمی رسند اما سیتی هم می برد و هم گل های زیادی می زند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها