|

ستاره جدید تیم سپاهان از قطر می آید!

شواهد نشان می‌دهد سپاهان نقل و انتقالات جذابی در پیش دارد.

لینک کوتاه کپی شد

فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال کشور با اتفاقات عجیب، انتقال‌های بزرگ و حواشی طولانی همراه بود و سپاهان با به خدمت گرفتن، کاوه رضایی، احسان پهلوان، رضا اسدی،رضا شکاری،هادی محمدی، عیسی آل کثیر، برایان دابو و انتقال قطعی پیام نیازمند برنده بزرگ نقل و انتقالات بود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این حال حواشی زیادی در راه بود و کمیته انضباطی سپاهان را ملزم کرد برای صدور کارت بازی عیسی آل کثیر و برایان دابو قرارداد این دو بازیکن اصلاح شود و در ادامه نیم فصل نیز مقررات ناظر بر قراردادها مشکلات زیادی برای مورایس و شاگردانش به وجود آورد و آنها مجبور به فسخ قرارداد سه بازیکن شدند و همین حواشی اجازه نداد آنها قهرمان نیم فصل شوند.

حالا با خروج نیلسون جونیور، عیسی آل کثیر و احسان پهلوان از لیست سپاهان، هوادارن این تیم منتظر حضور بازیکنان خارجی با کیفیت در سپاهان هستند تا این تیم با آمادگی بیشتری به مصاف الهلال برود.

در همین راستا شنیده‌های خبرنگار ورزش سه حاکی از این است سپاهان برای تقویت خط دفاع خود  با دو مدافع اروپایی وارد مذاکره شده و احتمال دارد بازیکنانی از قاره سبز در اردوی قطر سپاهان به جمع شاگردان مورایس اضافه شود.

سپاهان در دو پست وینگر و مدافع میانی قطعا دو خرید خبرساز خواهد داشت و این دو بازیکن به احتمال زیاد در اردوی قطر که از روز جمعه برای مورایس و شاگردانش در فضای جام ملت‌ها آغاز می‌شود، به تیم اضافه خواهند شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها