|

غایبان قطعی پرسپولیس و سپاهان در بازی فردا

هر دو تیم سپاهان و پرسپولیس با چند غایب برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان و پرسپولیس عصر فردا در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند. این دیدار از هفته دهم لیگ برتر فوتبال و به قضاوت موعود بنیادی فر برگزار می شود. دو تیم، در شرایطی به مصاف هم می روند که نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این بازی دارند و البته که با شرایطی کاملا متفاوت مقابل هم بازی می کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ سپاهان در آخرین بازی اش در ورزشگاه آزادی و در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان با ۹ گل از سد آلمالیق گذشت و پرسپولیس در خانه استقلال تاجیکستان متوقف شد. در این دیدار وحید امیری که بعد از مدت ها مصدومیت به مستطیل سبز بازگشته بود بار دیگر دچار آسیب دیدگی شد و به این ترتیب قادر نخواهد بود تیمش را مقابل سپاهان همراهی کند.

پرسپولیس به غیر از کاپیتان دوم خود، مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی را هم در اختیار نخواهد داشت. امید عالیشاه که بازی با استقلال تاجیکستان را به خاطر بیماری از دست داده بود در صورت صلاحدید کادرفنی می تواند تیمش را همراهی کند.‌ سایر نفرات سرماخورده پرسپولیس نیز شرایط بهتری دارند.

در آن سوی میدان مورایس نیز چند بازیکن را به دلیل مصدومیت به همراه ندارد. نفراتی چون امید نورافکن، رضا شکاری و سیاوش یزدانی به دلیل آسیب دیدگی نمی توانند در بازی حساس با پرسپولیس در زمین حاضر باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها