|

در انتظار مهمترین بازی پرسپولیس در آسیا

پرسپولیس پس از 2 برد 1-0 و 2-0 برابر استقلال تاجیکستان سومین بازی خود را در لیگ قهرمانان آسیا سه سال اخیر برابر این تیم برگزار خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس 2 سال قبل در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات تیم استقلال تاجیکستان را با نتیجه 1-0 در خانه حریف شکست داد و در آن مسابقات بود که منوچهر صفروف و وحدت هنانوف از این تیم به پرسپولیس پیوستند و در دومین دیدار برابر این تیم در دور گروهی مسابقات این سال برابر تیم فوتبال استقلال تاجیکستان 2-0 برنده شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ برای سومین بار پرسپولیس در حالی به مصاف تیم استقلال تاجیکستان می رود که بازی برابر این تیم تاجیک به خاطر نیازی که سرخها به برد برابر حریف دارند بسیار حساس و مهم شده است.

پرسپولیس در دیدار برابر استقلال تاجیکستان نیاز به یک برد مهم دارد، با توجه به این که از تیم های دوم پنج گروه تنها سه تیم به دور بعدی می روند، پرسپولیس باید برای صعود به عنوان تیم دوم، برابر استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر به ترتیب در دوشنبه و تهران برنده باشد تا بتواند بعد از تیم النصر که صعودش به دور دوم مسابقات تقریبا قطعی شده است به دور دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برود.

پرسپولیس امروز در حالی با تیم استقلال تاجیکستان در تاشکند به میدان می رود که با توجه به مصدومیت پورعلی گنجی و یاسین سلمانی و سرماخوردگی بازیکنان پرتعدادش از همیشه کار سخت تری را برابر تیم آماده تاجیک خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها