|

تاکتیک یونانی گل گهر جلوی پرسپولیسِ یحیی را می گیرد؟

پرسپولیس برای باز کردن دروازه گل گهر سیرجان نسبت به فصل پیش کار سخت تری خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس امشب بعد از 39 روز در لیگ برتر به میدان خواهد رفت. آخرین بازی که پرسپولیس انجام داد به هفته چهارم مقابل ذوب آهن برمی گردد و سرخ پوشان بعد از گذشت حدود دو ماه و نیم از شروع لیگ، فقط 4 بازی انجام داده اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ پرسپولیس در بازی امشب درحالی مقابل گل گهر بازی می کند که قطعا تیم متفاوتی را نسبت به فصل قبل مقابل خود خواهد دید. اگرچه مارینوس اوزونیدیس روز قبل در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس تاکید کرد اگر بخواهد دفاعی بازی کند مقابل پرسپولیس شانسی نخواهد داشت اما بی شک این تیم نسبت به فصل قبل تدبیر دفاعی تری خواهد داشت.

گل‌گهر در 4 بازی قبلی اش، دو برد مقابل فولاد و نساجی داشته و دو تساوی هم مقابل ملوان و پیکان به دست آورده و مثل پرسپولیس بدون شکست است اما موضوعی که باید به آن توجه کرد این است که گل گهری ها در چهار بازی قبلی خود تنها یک گل دریافت کرده اند.

از این رو کاملا طبیعی است چینش مارینوس اوزونیدیس، مربی یونانی گل گهر، بیشتر به گونه‌ای است که بازیکنان تدافعی را به میدان می‌فرستد و با اینکه بارها تاکید کرده سبک بازی او مثل یونان 2004 دفاع همه جانبه نیست اما مرور چیدمان بازی‌های قبلی‌ این تیم نشان می دهد اولویت این مربی گل نخوردن است.

به تمام این ها اضافه کنید سعید سحرخیزان یکی از معدود عناصر تهاجمی ترکیب این مربی یونانی هم در بازی قبلی کارت قرمز گرفته و مقابل پرسپولیس غایب خواهد بود. هرچند که آن ها میشل تی ورده را جذب کرده اند که قطعا با توجه به این که مورد نظر باشگاه پرسپولیس بود برای این بازی از انگیزه های زیادی برخوردار است.

باید منتظر بود و دید درنهایت در جدال سبک های متفاوت گل محمدی و اوزونیدیس کدام یک برنده خواهند بود و پرسپولیس با بازگشت به چمن پر از چاله ورزشگاه آزادی می تواند بازی خوبش مقابل الدحیل را تکرار کرده و از سد خط دفاعی پرقدرت گل گهر عبور کند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها