|

تاریخ بازی بعدی استقلال چه زمانی است؟

تاریخ بازی بعدی استقلال در لیگ برتر فعلا مشخص نمی شود.

لینک کوتاه کپی شد

این سوالی است که هنوز جوابش مشخص نشده است.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ 6 شهریور بود که شاگردان جواد نکونام برای آخرین بار در لیگ برتر به میدان رفتند و بعد از پیروزی مقابل همنام خوزستانی‌شان، تعطیلات این تیم شروع شده است. تعطیلاتی که ممکن است به 50 روز هم برسد

جدا از اینکه تاریخ بازی استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم هنوز مشخص نشده و حتی احتمال برگزاری آن بعد از جام ملتهای آسیا وجود دارد، تکلیف دو بازی دیگر آبی‌ها هم معلوم نیست.

طبق برنامه، قرار بود بازی هفته ششم استقلال مقابل هوادار در تاریخ 5 مهر برگزار شود که به دلیل حضور سه بازیکن این تیم در اردوی تیم امید، این بازی به تعویق افتاد.

در چنین شرایطی، هنوز معلوم نیست بازی استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته هفتم، در همان تاریخ قبلی یعنی 15 مهر برگزار خواهد شد یا نه. 

در صورت صعود تیم امید به مرحله حذفی که احتمالش هم کم نیست، بازی شاگردان رضا عنایتی در مرحله یک هشتم نهایی، 27 سپتامبر – 5 مهر برگزار خواهد شد و اگر تیم امید از این مرحله هم به سلامت عبور کند، 9 مهر در مرحله یک چهارم نهایی بازیهای آسیایی، به مصاف حریفش خواهد رفت.

با توجه به اینکه قرار شده باشگاه استقلال 5 روز بعد از بازگشت تیم امید از بازیهای آسیایی، در لیگ به میدان برود، در صورت نرسیدن شاگردان عنایتی به مرحله نیمه نهایی بازیهای آسیایی، بازی استقلال مقابل مس رفسنجان در همان تاریخ قبلی برگزار خواهد شد اما اگر شاگردان عنایتی به مرحله نیمه نهایی صعود کنند، قطعا بازی استقلال مقابل مس رفسنجان به تعویق خواهد افتاد و حالا باید منتظر ماند و دید تعطیلات استقلال تا چه زمانی طول خواهد کشید و استقلال کی در شرایط بازی قرار خواهد گرفت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها