|

پرسپولیس پنج شنبه تاریخ سازی می کند؟

پرسپولیسِ یحیی برای ثبت یک رکورد منحصر به فرد نیاز به پیروزی در بازی بعدی مقابل ذوب آهن دارد.

لینک کوتاه کپی شد

هیچ تیمی نتوانسته در 10 بازی متوالی لیگ برتر به پیروزی برسد اما پرسپولیس می‌تواند این ماموریت شگفت انگیز را با موفقیت به پایان برساند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، با پیروزی اخیر شاگردان یحیی گل‌محمدی در تبریز برابر تراکتور، پرسپولیس  با ۹ برد متوالی به رکورد ثبت شده 9 برد متوالی در لیگ برتر رسید. این رکورد پیش از این به شکل مشترک در اختیار پرسپولیسِ دنیزلی - قطبی، و سپاهانِ حسین فرکی قرار داشت. 

اما حالا پرسپولیسِ یحیی هم 9 برد متوالی کسب کرده و حالا فرصت این را دارد که با پیروزی مقابل ذوب‌آهن در روز پنج‌شنبه در هفته سوم لیگ برتر به دهمین برد متوالی در لیگ برتر برسد و به تنهایی صاحب این عنوان و این رکورد باشد. 

این در حالی است که فرصتی طلایی نصیب پرسپولیس شده است تا  در هفته سوم با پیروزی برابر مقابل ذوب‌آهن، فرصت عبور و ثبت رکوردی تاریخی را داشته باشد.

پرسپولیس بعد از باخت به سپاهان در روزهای آخر سالِ گذشته دیگر هیچ شکست و حتی هیچ مساوی را هم تجربه نکرده است. تیم یحیی سال 1402 را با برد در مقابل رفسنجان شروع کرد.

پس از آن هم ملوان، مس کرمان، استقلال، پیکان، گل‌گهر و نساجی را در لیگ برتر شکست. این 7 پیروزی متوالی در لیگ برتر باعث قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد.

پرسپولیس فصل جدید را هم با دو برد مقابل آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز شروع کرده است. این یعنی 9 پیروزی متوالی. حالا پرسپولیسِ یحیی برای ثبت یک رکورد منحصر به فرد نیاز به پیروزی در بازی بعدی مقابل ذوب آهن دارد.

تا کنون هیچ تیمی در 10 بازی متوالی لیگ برتر به پیروزی نرسیده اما پرسپولیس می‌تواند پنج شنبه رکورد قدیمی فوتبال ایران را بشکند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها