|

جزئیات قرارداد محمد منتظر با آبی ها

محمد منتظر کاپیتان تیم امید عراق و پدیده نوظهور فوتبال این کشور با امضای قرارداد رسمی به استقلال تهران پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

مدیران باشگاه استقلال در روزهای گذشته و بعد از جذب بازیکنانی مانند محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی و آریا برزگر، به دنبال آن بودند تا در راستای اجابت خواسته‌های جواد نکونام، بازیکنان موردنیاز مدنظر او را جذب کنند. برای تقویت خط هافبک استقلال، نکونام به دنبال جذب یک بازیکن زیر 23 سال بود که اولویت اصلی سرمربی آبی‌ها، جذب یاسین سلمانی بود اما کاپیتان تیم امید ایران در آخرین مصاحبه‌اش رسماً اعلام کرد که به دنبال لژیونر شدن است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، جواد نکونام بعد از آنکه متوجه تصمیم نهایی سلمانی شد، در فهرست خود تغییراتی را ایجاد کرد و به سرعت به سراغ بهترین بازیکن رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا رفت و نام منتظر محمد کاپیتان تیم امید عراق را در فهرست خود جای داد. محمد در پست دفاع چپ، هافبک دفاعی و هافبک میانی سابقه بازی دارد و توانایی بازی او در چند پست مختلف باعث شد تا بیش از پیش جواد نکونام نسبت به جذب این بازیکن 22 ساله عراقی تمایل نشان بدهد و از مدیران باشگاه خواست تا شرایط حضور او را در تهران فراهم آورند.

منتظر محمد که مذاکرات فشرده‌ای با مدیران باشگاه استقلال داشت، به سرعت با آن‌ها به توافق اولیه رسید و عازم تهران شد. بازخوانی کارنامه پدیده عراقی که آخرین دستاوردش قهرمانی با تیم امید عراق در رقابت‌های غرب آسیا و رسیدن به عنوان بهترین بازیکن رقابت‌ها است، نشان می‌دهد که او سابقه بازی در تیم‌های الکهربا، الکرخ، الزورا و نیروی هوایی عراق را دارد و در برهه‌ای کوتاه هم برای تیم التعاون امارات به میدان رفته است. در فصل گذشته، منتظر محمد بازیکن تیم النفط عراق بود و سرانجام با استقلالی‌ها وارد مذاکره شد.

قرارداد 2 ساله پدیده عراقی با آبی‌ها

محمد بامداد روز گذشته وارد تهران شد و با توجه به مذاکرات مثبت انجام شده با مدیران باشگاه استقلال، به سراغ انجام تست‌های پزشکی رفت تا در صورت پذیرش در این تست‌ها، به ساختمان باشگاه استقلال برود و قرارداد خود را نهایی کند. منتظر محمد که تست‌های پزشکی را هم با موفقیت پشت سر گذاشت، روز گذشته با لباس شخصی در تمرین آبی‌ها حضور پیدا کرد و باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام کرد که بعد از امضای قرارداد، پدیده عراقی به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد.

کاپیتان تیم امید عراق صبح امروز (پنجشنبه) به ساختمان باشگاه استقلال رفت و بعد از جلسه‌ای کوتاه با علی خطیر، قرارداد خود با استقلال را به مدت 2 فصل به امضا رساند تا اولین خرید خارجی استقلال در بازار تابستانه، منتظر محمد باشد. البته که طبق قوانین جدید، مهرداد محمدی هم با توجه به دوران لژیونری‌اش پیش از حضور در استقلال، خرید خارجی محسوب می‌شود. هافبک 22 ساله و جدیدالورود باشگاه استقلال، چهارمین بازیکن عراقی تاریخ باشگاه محسوب می‌شود.

کرار جاسم و هوار ملامحمد در کنار طارق همام دیگر بازیکنان عراقی تاریخ باشگاه استقلال هستند که کرار جاسم در میان این بازیکنان بهترین عملکرد را در تیم استقلال داشت و طارق همام هم آخرین بازیکن عراقی تا پیش از جذب منتظر محمد به شمار می‌رفت که حالا بعد از 5 سال مجدداً آبی‌ها از حضور بازیکن عراقی در فهرست خود بهره می‌برند. محمد ششمین خرید تابستانی استقلالی‌ها محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که تا ساعات آینده هفتمین خرید آبی‌ها هم انجام خواهد شد و سامان تورانیان مدافع راست فصل گذشته مس کرمان با امضای قرارداد رسمی به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها