|

برنامه بازی های استقلال در دور رفت لیگ برتر 23

هفته گذشته قرعه کشی لیگ برتر انجام شد و تیم ها رقبای خود را شناختند در این سلسه مطالب به بررسی مسیر تیم ها و وضعیت قرعه آن ها می پردازیم.

لینک کوتاه کپی شد

ستقلال مانند سایر مدعیان لیگ را با بازی های دشواری آغاز می کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ استقلال بازی های این فصل خود را با نفت آبادان آغاز می کند.

  • بازگشت به استقلال دهه نود

استقلال در سال های انتهایی دهه نود همواره قهرمانی را در همان هفته های ابتدایی از دست می داد و این نتایج ضعیف غالبا به دلیل مشکلات مدیریتی و جذب بازیکن بود. این فصل هم استقلالی ها بیش از پیش درگیر این مشکلات هستند و از لحاظ کمیت و کیفیت بازیکنان این تیم به هیچ عنوان با رقیب خود یعنی پرسپولیس و یا حتی تراکتور و سپاهان هم قابل مقایسه نیست. سه تیم دیگر در ثبات کامل به سر می برند و با کمترین خروجی بازیکن های با کیفیت زیادی جذب کرده اند اما استقلال به اعتقاد جواد نکونام، حتی نتوانست ترکیب نه چندان کامل سال گذشته خود را حفظ کند و همین باعث شده بسیاری از دوستانش در رسانه ها مدعی شوند حتی جواد نکونام کریر خود را به خطر انداخته که در چنین شرایطی سرمربی استقلال شده است. درست در نقطه مقابل، منتقدان جواد می گویند او از ابتدا می دانست محبی و قائدی در استقلال نمی مانند و دانسته به استقلال آمد.

استقلال لیگ را با نفت آبادان آغاز می کند آخرین بار که این دو تیم در هفته اول به مصاف هم رفتند، استقلال منصوریان 1-0 از آبادانی ها شکست خورد و این بار باز هم باید در هفته اول با این تیم بازی کند.

در ادامه آبی ها باید با ملوان بازی کنند و همین دو بازی به نسبت بازی های متعادلی برای آبی ها به شمار می آیند. پس از این دو بازی استقلال در اولین محک جدی خود باید مقابل سپاهان تا دندان مسلح بازی کند که قطعا این فصل فقط و فقط به دنبال قهرمانی است. استقلال خوزستان رقیب استقلال در فضای پیش دربی است.

پنج بازی ابتدایی استقلال بسیار برای این تیم مهم هستند و به نوعی اگر این تیم شانس بیاورد می تواند با کسب نتایج خوب در این چند بازی کمبود های خود را تا حدی جبران کند اما اگر این تیم شروع خوبی نداشته باشد و به سپاهان و پرسپولیس ببازد، شرایط برای استقلال در ادامه راه به شدت سخت می شود.

برنامه بازی های استقلال به شرح زیر است:

هفته اول: صنعت نفت آبادان – استقلال

هفته دوم: استقلال – ملوان بندرانزلی

هفته سوم: سپاهان – استقلال

هفته چهارم: استقلال – استقلال خوزستان

هفته پنجم: پرسپولیس - استقلال

هفته ششم: استقلال – هوادار

هفته هفتم: مس رفسنجان – استقلال

هفته هشتم: استقلال – آلومینیوم اراک

هفته نهم: شمس آذر قزوین – استقلال

هفته دهم: استقلال – تراکتور

هفته یازدهم: ذوب‌آهن – استقلال

هفته دوازدهم: فولاد خوزستان – استقلال

هفته سیزدهم: استقلال – نساجی مازندران

هفته چهاردهم: گل‌گهر سیرجان – استقلال

هفته پانزدهم: استقلال – پیکان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها