|

شانس نکونام برای سرمربیگری در استقلال چقدر است؟

به یک دلیل، نکونام کار سختی برای بازگشت به استقلال دارد.

لینک کوتاه کپی شد

هفته قبل به این موضوع پرداختیم که گویا به گوش نکونام رسانده بودند که اگر قصد دارد سرمربی استقلال شود باید آقای ایکس! حضور او را تایید کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ حتی گفته شد که باید پیش آقای ایکس برود تا بتواند سرمربی استقلال شود اما او به خاطر برخی ماجراها بین خودش و آقای ایکس، زیر بار این موضوع نرفته است. رابطه آقای ایکس با حجت کریمی هم آنقدر نزدیک و من تو من هست که باز هم هفته قبل در گزارشی اشاره کرده بودیم که حتی اگر حجت کریمی در استقلال ماندنی شود، نکونام شانسی برای حضور در این تیم نخواهد داشت.

البته اگر حجت کریمی هم مدیرعامل نشود، باز هم نمی‌توان بازگشت نکونام به این تیم را قطعی دانست چرا که جدا از اینکه گفته می‌شود هیات مدیره فعلی استقلال، نکونام را به همان دلیلی که گفتیم نمی‌خواهد، به احتمال زیاد نظرش روی گزینه خارجی است.

در کنار همه اینها یک مورد دیگر هم وجود دارد که شانس نکو را کم کرده است. داستان از این قرار است که نحوه جدایی جواد نکونام از فولاد – آن هم در شرایطی که این تیم باید به مصاف الهلال عربستان می‌رفت – باعث شده که کار او برای بازگشت به استقلال سخت شود.

حتما در جریان هستید که نکونام پیش از جام جهانی، گزینه دستیاری کارلوس کی‌روش و حتی گزینه سرمربیگری تیم ملی بود اما او خودش راضی به حضور در تیم ملی نشد و خواست با فولاد خوزستان ادامه بدهد. 

در هر حال ماجرای جدایی نکونام از الهلال، یکی از موانعی بود که باعث شد نکونام سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم نشود و این امیر قلعه‌نویی باشد که روی نیمکت تیم ملی بنشیند. 

حتی شنیده شده که نکونام گزینه تیم امید هم بوده اما باز هم ماجرای انصراف ناگهانی از هدایت فولاد، باعث شده که او سرمربی تیم امید هم نشود. در هر حال اگر مشکل جواد نکونام در ماجرای بازی فولاد – الهلال، حل نشود، دلیل منتفی شدن حضور او در استقلال را باید در نحوه جدایی این مربی از فولاد خوزستان جستجو کرد. 

در حالت کلی باید اول منتظر ماند و دید تکلیف هیات مدیره چه خواهد شد اما چیزی که مشخص است این است که اگر هیات مدیره بعدی نتواند با سرمربی خارجی به توافق برسد، در صورت حل مشکلات نکونام، او هنوز دارای شانس برای سرمربیگری استقلال است اما این شانس بالا نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها