|

داغ ترین خبرهای نقل و انتقالاتی استقلال 12 بهمن؛ ملی پوش اوکی را داد!

در روزهای آتی استقلال از نام بازیکن مورد نظر سرمربی استقلال رونمایی خواهد کرد چون زمان قابل توجهی تا پایان نقل و انتقالات باقی نمانده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»؛ شنبه‌شب آرش رضاوند، هافبک استقلال هم به هتل المپیک رفت تا با جواد نکونام مذاکره کند.

این بازیکن تعدادی از بازی‌های استقلال را به‌دلیل مصدومیت از دست داد ولی قبل از آن بازیکن فیکس آبی‌ها بود. نکونام برای تقویت خط هافبک روی رضاوند نظر دارد و از طرفی فرهاد مجیدی هم به جذب صالح حردانی، مدافع راست فولاد علاقه زیادی نشان داده است. این احتمال وجود دارد که آنها با یکدیگر معاوضه شوند. در این میان صادرشدن رضایتنامه مظاهری برای فولاد هم می‌تواند راه حردانی برای استقلالی‌شدن را هموارتر کند.

شنیده می‌شود مصطفی آجورلو و حمیدرضا گرشاسبی مدیران دو باشگاه استقلال و فولاد قصد دارند در ساعات آینده جلسه‌ای را برگزار کنند تا انتقال سه بازیکن بین این دو تیم نهایی شود.با توجه به آنکه گفته می‌شود دو بازیکن استقلال دوست ندارند در ازای آبی پوش شدن صالح حردانی راهی اهواز شوند، قرار بر این شده که مدیران دو باشگاه استقلال و فولاد برای صدور رضایت‌نامه هر یک از بازیکنان تحت قراردادشان رقم مشخصی را اعلام کنند.

به عبارت دیگر استقلال به فولاد اعلام می‌کند که مبلغ رضایتنامه آرش رضاوند – که گویا مجیدی با جدایی قطعی او از استقلال موافقت کرده - و رشید مظاهری چقدر است و باشگاه اهوازی هم قیمت رضایتنامه مدافع ملی پوشش را به همتای تهرانی‌اش می‌گوید تا در صورت توافق نهایی دو باشگاه، شاهد انتقال بازیکن بین استقلال و فولاد باشیم و مجیدی و نکونام به بازیکنان موردنظرشان برسند.

به این نکته هم اشاره کنیم که رشید مظاهری در شرایطی مجددا به فولاد نزدیک شده که از سپاهان به عنوان جدیدترین مقصد احتمالی او نام برده شده بود منتهی گویا او قرار است فوتبالش را در اهواز ادامه دهد.

این روز‌ها دو هافبک دفاعی استقلال یعنی مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس نیز در اوج آمادگی و شرایط ایده‌آل به‌سر می‌برند و با وجود روزبه چشمی که او نیز در فصل جاری هر زمانی که کادرفنی به وی اعتماد کرده، از خوب‌های استقلال بوده به‌نظر نمی‌رسد استقلال در این نقطه از زمین با نقطه‌ضعف خاصی روبه‌رو باشد مگر اینکه کریمی برای یک پست دیگر یعنی بازیساز که اتفاقا در روز‌های واپسین حضور در استقلال نشان داد به یک بازیکن قابل در این پست تبدیل شده است، مدنظر کادرفنی باشد.

 البته ماجرای جذب علی کریمی نیز همچنان یک موضوع داغ در اردوی استقلال محسوب می‌شود و این بازیکن در رادار مدیران قرار دارد. در همین راستا مجیدی نیز با کریمی گفتمانی داشته و این بازیکن هم بی‌میل نیست که در استقلال بازی کند و به طور قرضی هم که شده از تیم ترکیه‌ای جدا شود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها