|

فرصت طلایی ایران خودرو برای مادران/ فروش ویژه ری را با نصف قیمت + جزئیات

گروه صنعتی ایران خودرو برای حمایت از طرح جوانی جمعیت، فرصتی طلایی در اختیار مادرانی که دو فرند دارند گذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه صنعتی ایران خودرو برای حمایت از طرح جوانی جمعیت، فرصتی طلایی در اختیار مادرانی که دو فرند دارند گذاشته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از گسترش نیوز؛ این بار برای جمایت از این طرح ارزشمند خودروی کراس اوور ری را را پیش فروش کردهاست.در این طرح مادران می توانند با پرداختی فقط نیمی از قیمت خودرو در زمان ثبت نام ، از این خودروی ملی و مدرن بهره ببرند.

ایران خودرو برای حمایت از طرح بزرگ جوانی جمعیت به تازیگی خودروی کراس اوور خود یعنی ری را پیش فروش کرده است. مادران در این طرح بزرگ و پرداخت نیمی از بهای خودروی ری را می توانند این خودرو را ثبت نام کنند.

قابل ذکر است این کمپانی زمان تحویل خودروی ری را، را بهمن و اسفند سال جاری اعلام کرده است. قیمت نهایی این خودرو بر حسب قیمت روز زمان تحویل محاسبه و به ثبت نام کنندگان اعلام می شود.فرصتی که ایران خودرو در اختیار خانوارهای دارای ۲ فرزند گذاشته است فرصتی مناسب برای بهره بردن و دسترسی به امکانات روز خودروسازی است.

ایران‌خودرو فرصتی ویژه برای مادرانی که دو فرزند دارند، فراهم کرده تا بتوانند با شرایط ساده‌تری خودروی جدید خود را خریداری کنند. این مادران از محدودیت‌های فروش عادی، مانند نخریدن خودرو طی ۴۸ ماه گذشته یا داشتن پلاک فعال، معاف هستند. اما اگر قبلاً از این طرح استفاده کرده باشند، دیگر نمی‌توانند خودرو جدیدی بخرند.

فروش پیش‌ثبت‌نامی کراس‌اوور ری‌را از تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ آغاز شده و تا ۵ آبان ۱۴۰۳ ادامه دارد. ری‌را جایگزین پژو ۲۰۰۸ در سبد محصولات ایران‌خودرو است و دومین محصول پساتحریمی این شرکت پس از تارا به شمار می‌رود.

این خودرو با پیشرانه ۱.۷ لیتری توربوشارژر EF۷، حداکثر ۱۶۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه‌دنده شش‌سرعته اتوماتیک این خودرو نیز مشابه دنا پلاس و تارا است.

از امکانات ری‌را می‌توان به ۶ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کشش، سنسور نور و باران، سانروف، سقف پانوراما، فرمان برقی، سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر، رادار نقطه کور، ورود و استارت بدون کلید و سیستم پایش فشار باد تایرها اشاره کرد.

این طرح نه تنها به مادران کمک می‌کند تا خودرویی مناسب و ایمن داشته باشند، بلکه به افزایش جمعیت و حمایت از خانواده‌ها نیز کمک می‌کند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها