|

وام سورپرایز طلایی؛ از این دو بانک وام 300 میلیونی بگیرید + جزئیات و نحوه دریافت

دو بانک کارآفرین و مهر ایران در طرح هایی مجزا از هم دیگر اقدام به پرداخت ارائه وام تا سقف 300 میلیون تومان به متقاضیان کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دو بانک کارآفرین و مهر ایران در طرح هایی مجزا از هم دیگر اقدام به پرداخت ارائه وام تا سقف 300 میلیون تومان به متقاضیان کرده اند.

وام 300 میلیونی بانک کار آفرین

بانک کار آفرین بدون نیاز به سپرده گزاری تنها با ضامن رسمی و پیش فاکتور از فروشگاه طرف قرارداد با سود 23 درصد و بازپرداخت حداکثر 36 ماهه این تسهیلات را ارائه می دهد.

مشمولان این وام شامل همه شرکت ها، تولدی ها، خدماتی ها، افراد حقیقی، کارکنان معرفی شده از طرف ارگان های طرف قرارداد بانک هستند. 

متقاضیان برای دریافت این وام تنها نباید چک برگشتی داشته باشند. مبلغ هر قسط این وام 300میلیونی با باز پرداخت 36 ماهه 11 میلیون و 612 هزار تومان است.

نکته قابل توجه این است که برای تشکیل پروند متقاضی نیازمند 3/200 میلیون تومان است.

وام 300 میلیونی بانک مهر ایران

بانک مهر ایران به مشتریان سپرده گزار و دارای حساب قرض الحسنه با سود 4 درصد و باز پرداخت 60 ماهه به همراه ضامن رسمی و گردش حسابی 3 ماهه وام تا سقف 300 میلیون تومانپرداخت می نماید.

مبلغ هر قسط این وام 300 میلیون تومانی با بازپرداخت 60 ماهه 5 میلیون و 524 هزار تومان است.

سخن آخر

متقاضی با توجه به نیاز و شرایط خود میتواند وام را انتخاب کند اما وام بانک مهر ایارن عقلانی تر استزیرا کارمزد کمتر و بازرداخت طولانی تری دارد همچنین تنها برای کالا نیست و شما میتوانید با آن هر کاری که نیاز دارید انجام دهید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها