|

وام سورپرایز طلایی؛ از کدام بانک وام 300 میلیون تومانی بگیریم؟ + شرایط و نحوه دریافت

دو بانک شهر و سینا در طرح های پویا و آفتاب اقدام به پرداخت وام 300 میلیون تومانی به متقاضیان این وام کرده اند شرایط و نحوه دریافت را بخوانید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دو بانک شهر و سینا در طرح هایی مجزا اقدام به پرداخت وام 300 میلیون تومانی به متقاضیان این وام کرده اند. 

بانک شهر با اعلام طرحی به نام پویا به متقاضیان خود که دارای میانگین حساب حداقل 3 ماهه هستند تا 70 درصد سپرده متقاضی را وام پرداخت می کند که متقاضی برای دریافت نیازمند فیش کسر از حقوق هم می باشد. 

بازپرداخت این وام 36 ماهه و با سود 23 درصد است که اگر حساب کنیم با این شرایط، مبلغ هر قسط پرداختی وام‌گیرنده به بانک شهر 11 میلیون و 612 هزار تومان خواهد بود. همچنین این طرح شامل ۱۰۰ هزار تومان هزینه جانبی نیز می‌شود که وام‌گیرنده ملزم به پرداخت آن به بانک خواهد بود.

بانک سینا نیز در طرح آفتاب خود به متقاضیانش تا سقف 300 میلیونتومان وام می پردازد که این وام قرض الحسنه بودهو هیچ سود و کارمزدی هم ندارد! 

متقاضی نیازمند ضامن رسمی و میانگین حساب 1 تا 12 ماهه برای رتبه اعتبار مناسب می باشد که باز پرداخت این وام 48 ماهه است که نسبت مبلغ وام به سپرده نیز 150 درصد است.

متقاضی با احتساب این شرایط اگر 300 میلیون تومان درافت نماید با باز پرداخت 48 ماهه باید در هر قسط 6 میلیون و 818 هزار تومان به بانک سینا پرداخت کند.

با توجه به اینکه مبلغ هر دو وام یکی می باشد، گرفتن وام از بانک سینا عقلانی تر است با توجه به اینکه بازپرداخت بلند مدتی تر ، اقساطی با مبلغ کمتر و بدون سود دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها